Lilla Selma
Hej allihop!

Detta är ju som sagt tyvärr ingen trädgårdsfråga, men här verkar finnas så många människor som kan allt möjligt så jag passar på och ställer en fråga som jag funderat på länge:

Vad kommer det sig att jag, när jag är väldigt trött och stressat en hel dag och en hel kväll, fryser så att jag hackar tänder när jag lagt mig i sängen och ska försöka sova?

I vanliga fall har jag INGET ALLS på mig under täcket, och kan tycka att detta är för varmt till och med, men vid dessa tillfällen får jag pälsa på mig raggsockor och pyjamas eller flanellnattlinne innan jag överhuvudtaget kan somna. wacko.gif wacko.gif

Mystiskt, hälsar Lilla Selma
Posse
CITAT (Lilla Selma @ 05-02-2005, 16:05)
Hej allihop!

Detta är ju som sagt tyvärr ingen trädgårdsfråga, men här verkar finnas så många människor som kan allt möjligt så jag passar på och ställer en fråga som jag funderat på länge:

Vad kommer det sig att jag, när jag är väldigt trött och stressat en hel dag och en hel kväll, fryser så att jag hackar tänder när jag lagt mig i sängen och ska försöka sova?

I vanliga fall har jag INGET ALLS på mig under täcket, och kan tycka att detta är för varmt till och med, men vid dessa tillfällen får jag pälsa på mig raggsockor och pyjamas eller flanellnattlinne innan jag överhuvudtaget kan somna. wacko.gif  :wacko:

Mystiskt, hälsar Lilla Selma

Lågt blodsocker kanske? unsure.gif
Sollan
Kroppen reagerar nog på ditt psykiska tillstånd (stress mm). Kanske det är blodcirkulationen som påverkas?
Lilla Selma
Ja, något slags spänningsfenomen i kroppen är det nog... Men det är klart, lågt blodsocker kan det ju också vara - ska prova med varm mjölk och en kaka nästa gång! wub.gif

Tack för tips!

Hälsar Lilla Selma
Virgo
hej,

Inget ont om huskurer, men du får bättre råd och diagnos om du går till din doktor.
Lilla Selma
Tack för omtanken Virgo! Men jag tror inte att det är något som jag behöver läkarvård för - så ofta förekommer det inte, och så allvarligt upplever jag det inte. Jag är bara lite nyfiken på varför det blir så ibland! wacko.gif

Hälsar Lilla Selma
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon