Full version: Effektiva fredagen
Ciczi
Hej!

Har idag fredag varit ruskigt effektiv. Började dagen med att cykla till affären (ca 5 km t.o.r) Sedan lagade jag middag och passade på att äta. Efter maten städade jag trappan i huset. Sedan bytte jag kläder till träningsdressen och sprang min långa runda, här förbättrade jag mitt resultat med 64 sek. Blev förvånad när jag såg vad klockan stannade på. ohmy.gif Efter styrketräning och stretch städade jag hela lägenheten och sedan skrapade jag fram lite rester från igår till kvällsmat. Nu har jag en omgång vetebullar på jäsning och strax ska jag baka lite havreflarn också. Mitt emellan alla grejor jag gjort har jag dessutom tittat på VM-slalomen. Tyvärr blev det ingen svensk medalj.

När jag gjort allt detta sover jag nog gott eller vad tror ni?laugh.gif

Ciczi
Annlo
En sådan kväll kan man ju vara rätt så nöjd! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Annlouice
Sulawesii
Ciczi, snälla, skänk mig lite energi! blink.gif wacko.gif
*Felix matte*
CITAT (ciczi @ 11-02-2005, 19:03)
Hej!

Har idag fredag varit ruskigt effektiv. Började dagen med att cykla till affären (ca 5 km t.o.r) Sedan lagade jag middag och passade på att äta. Efter maten städade jag trappan i huset. Sedan bytte jag kläder till träningsdressen och sprang min långa runda, här förbättrade jag mitt resultat med 64 sek. Blev förvånad när jag såg vad klockan stannade på. ohmy.gif  Efter styrketräning och stretch städade jag hela lägenheten och sedan skrapade jag fram lite rester från igår till kvällsmat. Nu har jag en omgång vetebullar på jäsning och strax ska jag baka lite havreflarn också. Mitt emellan alla grejor jag gjort har jag dessutom tittat på VM-slalomen. Tyvärr blev det ingen svensk medalj.

När jag gjort allt detta sover jag nog gott eller vad tror ni?laugh.gif

Ciczi

*torkar svetten ur pannan*... hur orkar du med allt?

jag trampade 8,2 km på 30 min i morse på min motionscykel...utan motstånd tongue.gif och då kände jag mig jätteduktig tongue.gif laugh.gif bullar har jag i påse i frysen (Findus)
Ciczi
Jo orken får jag genom att jag tränar allt möjligt och när jag är aktiv på en del så orkar jag mer på andra delar. wub.gif
Och det är så roligt att kunna vara aktiv på det sätt som jag själv vill nu när de svåra knäskadorna gett med sig.

Ciczi (som ska till SM i friidrott och jobba som funktionär.)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon