GoSatta
Så efter sex veckor i Thailand och Malaysia så är man tillbaks i kalla Sverige och jag verkar ha valt den bästa dagen att komma hem på, snöstorm å kallt!

För er som gillar orchideer så kommer jag om några dagar lägga upp en hel massa bilder från bla. orchidee parken i Kular Lumpur, odlare i Ratburi, och lite privata trädgårdar. å en himla massa annat biggrin.gif
Kathy
CITAT (GoSatta @ 16-02-2005, 09:33)
Så efter sex veckor i Thailand och Malaysia så är man tillbaks i kalla Sverige och jag verkar ha valt den bästa dagen att komma hem på, snöstorm å kallt!

För er som gillar orchideer så kommer jag om några dagar lägga upp en hel massa bilder från bla. orchidee parken i Kular Lumpur, odlare i Ratburi, och lite privata trädgårdar. å en himla massa annat biggrin.gif

Välkommen till Kung Bores land! tongue.gif

Jag ser fram emot dina bilder på orkidéer....är väldigt förtjust i orkidéer själv. smile.gif
amaira
CITAT (GoSatta @ 16-02-2005, 09:33)
För er som gillar orchideer så kommer jag om några dagar lägga upp en hel massa bilder från bla. orchidee parken i Kular Lumpur, odlare i Ratburi, och lite privata trädgårdar. å en himla massa annat biggrin.gif

Härligt wub.gif !

Och Välkommen Hem förstås!!!
Ni har haft det härligt förstår jag!
kristerh
Längtar efter dina orkidebilder wub.gif
krister
Blomstertanten
Välkommen hem !

*hoppar av otålighet*
GoSatta
Så nu har jag fått upp bilderna lite temporärt iaf. dom ligger på www.gosatta.org och sen under växter_asien_2005 och där ligger dom nu osorterade.

Kanske inget för den utan bredband efter som alla bilder laddas direkt. Ska väl fixa det nångång men det får duga så länge =)

vet ni vad någonting är så säg gärna till. Det är främst bilder från en kompis mormors trädgård i Bangkok, Orchid Garden i Kular Lumpur och en odlare i Ratburi och lite blandat =)
kristerh
Imponerande bilder wub.gif speciellt att se hur de oldlar wanda var kul.
vilka praktexpemplar på alla plantor, men de har ju allt som krävs: ljus, fukt
krister
adrian
Usch vad jag längtar tillbaka dit...

Vi åker ned i November igen... smile.gif

Det tar en väldig tid att ladda upp denna sida pga att bilderna är fullskaliga på förhands sidan, om du ändrar dem till mindre bilder och då dubbla så kan alla se sidan även om de har modem, i annat fall får de nog vänta vääääldigt länge på att kunna ladda den 1:a sidan...
ninnisky
CITAT (adrian @ 18-02-2005, 11:25)
Usch vad jag längtar tillbaka dit...

Vi åker ned i November igen... smile.gif

Så är det här också. Vet knappast om vi håller ut till november. Skulle egentligen åkt nu men så kom en annan resa emellan.

Dina bilder är så vackra. Passar så bra denna gråmulna töiga dag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon