Caprice
Då finns det de som tror att det skulle se ut så här...

Hmpf... wink.gif laugh.gif



Caprice
Kathy
Även om vissa saker inte stämmer, så tycker jag den var kul..... biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
Caprice
Håller med...! Absolut..

Det där med slirig vägbana var fräckt...!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif


Caprice
amaira
biggrin.gif smile.gif smile.gif smile.gif
160kvm stort hus
Ha ha ha.. Jag gillade den där med blåa och röda biler. Påminner mig om när min bilskolelärare frågade mig vad min farfar hade för bil..

Ja en.. blå. Svarar jag... biggrin.gif

( det var en mazda )

Mvh G
Kathy
laugh.gif En kompis till mig vars pojkvän hade nyligen skaffat sig bil.
Jag blev nyfiken (eftersom jag är bilintresserad) på vad det var för modell, så jag frågade henne, och fick detta svar: "Den är fyrdörrars, brun och har stereo". rolleyes.gif häpp!
amaira
CITAT (Scrollan @ 18-02-2005, 08:32)
så jag frågade henne, och fick detta svar: "Den är fyrdörrars, brun och har stereo". rolleyes.gif häpp!

Japp! Vi kvinnor vet vad som är viktigt sleep.gif .
Agger
Huvudsaken e att vi ändå kör bättre än killarna... Jag gillade den ENORMA shoppingvagnen...mmm tänk vá mycket det ryms i en sådan.
Betty
CITAT (Agger @ 18-02-2005, 10:13)
Huvudsaken e att vi ändå kör bättre än killarna... Jag gillade den ENORMA shoppingvagnen...mmm tänk vá mycket det ryms i en sådan.

Jag skulle helre vilja säga: Synd att de inte kör lika bra som vi! wink.gif
Och stora shoppingvagnar får maken lov att dra, de är ju så tunga... tongue.gif laugh.gif
Posse
CITAT (Caprice @ 18-02-2005, 00:44)
Då finns det de som tror att det skulle se ut så här...

Hmpf...   wink.gif       laugh.gif



Caprice

huh.gif Hmm... verkar vara en typisk "bredbandslänk" - när sidans innehåll inte uppenbarat sig efter flera minuter gav jag upp.
adrian
Verkar stämma bra... tongue.gif
amaira
CITAT (Posse @ 18-02-2005, 11:05)
huh.gif Hmm... verkar vara en typisk "bredbandslänk" - när sidans innehåll inte uppenbarat sig efter flera minuter gav jag upp.

ja, den var lite trög...

Länken innehåller några manipulerade bilder, som är ganska kul. (läs:mycket kul)

De flesta bilderna syftar på trafik och bilar.

En bild är på en hastighetsmätare, men istället för siffror för hastighet, står följande:

Stop.
Slow.
Bit slow.
Quickish.
Quick.
Ooh!
Bit scary.
Careful.
Hold on.
Bite lip.
Shut eyes.
Stop now (då står mätaren på högsta hastigheten laugh.gif )

Nästa bild är en vägskylt där det står "Fix hair and makeup", vad sedan bilden föreställer vet jag inte sleep.gif så yrkesförare jag är...

Tredje bilden:
Visar en flerfilig gata med "hängande vägvisare" över - vad det nu heter.
Tre skyltar visar vilka filer man ska hålla sig i för att komma North och South. Destinationen på alla är ... "Bathroom".
(Kan det vara för att kvinnor alltid "måste" pudra näsan i tid och otid?)

Tredje bilden visar en kvinna i en kundvagn som är enorm, och höjer sig rejält över omkringstående bilar på parkeringen. Hon sitter på "barnplatsen" och där får hon gått om plats. Nån sorts stång har hon att styra med, tror jag.

Fjärde bilden visar en väg med mittlinje, där mittlinjen är något "slingrig" från den ena sidan vägbanan till den andra...

Femte bilden är ett foto utanför en bilaffär.
Där står först blå bilar på rad, med en gemensam skylt "Blå bilar". Sedan kommer de röda, med motsvarande skylt "Röda bilar".


Sist en närbild på en plastdunk med motorolja: "Lemon fresh" !! biggrin.gif biggrin.gif

Det vore nåt det!!

Sådär, nu vet ni utan bredband också vad bilderna visar. rolleyes.gif .
Agger
CITAT (Betty @ 18-02-2005, 10:34)
CITAT (Agger @ 18-02-2005, 10:13)
Huvudsaken e att vi ändå kör bättre än killarna... Jag gillade den ENORMA shoppingvagnen...mmm tänk vá mycket det ryms i en sådan.

Jag skulle helre vilja säga: Synd att de inte kör lika bra som vi! wink.gif
Och stora shoppingvagnar får maken lov att dra, de är ju så tunga... tongue.gif laugh.gif

Jo, det har du rätt i, Betty!

Men du, shoppingvagnen var motordriven...så maken kan få vila rolleyes.gif
Malvia
Den var rolig! Gillade hastighetsmätaren, bite lips, shut eys! tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon