*solis*


Min längtan efter våren och blommorna och allt skönt i naturen är enorm för närvarande!

Längtans tider är i själva verket riktigt härliga: jag får uppleva allt underbart flera gånger ju
biggrin.gif
Först i mina fantasier och sen kommer det i verkligheten
TeliaNet
då är du inte ensam
stennie
Här är en till som längtar tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Var ute i trädgården en stund och rev bort lite visset här och där...och vad tror ni att jag fann....

TeliaNet
vilkan tur du har, här är bara snö överallt.
lotta_
Jag längtar också men här har det snöat det senaste dygnet. Känns som långt till våren. sad.gif
fruberglund
CITAT (lotta_ @ 20-02-2005, 16:51)
Jag längtar också men här har det snöat det senaste dygnet. Känns som långt till våren. sad.gif

Det går snabbare än vad man tror och under tiden kan man drömma, läsa trädgårdsböcker (ska köpa massor på bokrean på tisdag) och bygga pussel med trädgårdsmotiv smile.gif tongue.gif

Bara 1 månad till så börjar det våras här nere i småland i alla fall smile.gif Håll ut!!!
*solis*
Idag har det snöat här i Strängnäs och det är underbart vackert och oändligt rofyllt. Så våren lär att få vänta ett tag till.
Men som sagt: den som längtar efter något gott längtar aldrig länge nog, eller hur det nu var blink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon