Full version: En märklig dröm!
*solis*
Jag drömde att jag hade fått ett kuvert innehållande gamla värdefulla frimärken.Det var en gammal jude som hade gett mig kuvertet.
En man kollade på frimärken och sa att de var värda över 35 miljoner dollar biggrin.gif Och jag visste att jag hade en till sådan kuvert.
Mannen som kollade frimärken var mitt i en parti av något spel och sa att han inte hade tid att hjälpa mig men jag tvingade honom biggrin.gif
I munnen hade jag hela tiden massor av tuggummi som jag grävde ur och kastade ut eller satt fast under ett fönsterbräda blink.gif

Jag mådde riktigt bra av denna dröm biggrin.gif
cic
Min sambo drömde härom natten att han spelade fotboll.

Jojo, det märkte jag nog.. Fick en välriktad frispark rakt i ryggen. blink.gif


(Det gjorde inte så ont. Låter värre än vad det var. Så ingen tror att jag försöker försvara hustrumisshandel. sleep.gif )
Dzad
Konstigt egentligen att man kan påverkas så starkt av drömmar. Alltså, är man glad i drömmen kan man vara det då man vaknar... fast beroende på vad som var trevligt i drömmen kan man ju bli missnöjd då man vaknat till tillräckligt för att förstå att man t.ex. inte vunnit en ny bil ändå. smile.gif
Agger
Då tar vi upp drömmandet igen.

Hade en minst sagt knasig dröm inatt.

Drömde att jag vann ett pris i Odla.nu för att jag hade varit flitigast, (läs tjatigast) på forumet...inte har jag väl varit det???

Vad det var för pris hann jag inte få veta. blink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon