*solis*
Jag har kommit på att det är riktigt roligt att sjunga och framförallt prata för mig själv biggrin.gif
Vovvarna blir då väldigt glada och hoppar gärna runt mig biggrin.gif

Och tänk såå kloka svar som jag får när jag frågar mig själv om saker och ting wacko.gif

Är jag på väg in i en svacka så sätter jag igång med att sjunga och då blir ju jag pigg igen biggrin.gif

Fastän det lyckas inte alltid utan jag siter och är tyst och ältar och ältar allt onödigt som jag kan komma på, men orkar aldrig hålla på länge wink.gif

Sångfågeln inom mig vill komma ut och sjunga och prat tanten med laugh.gif tongue.gif biggrin.gif

Hur gör ni andra?
Airamya
"För när man pratar med sig själv så får man dom svar man vill ha. Å om ingen står o lyssnar brukar svaren låta braaaa-aaaa-aaaa!" sjöng den skånska progg-gruppen Risken Finns en gång i tiden tongue.gif
Jag kan bara hålla med biggrin.gif
Fenja
CITAT (Airamya @ 23-02-2005, 18:09)
"För när man pratar med sig själv så får man dom svar man vill ha. Å om ingen står o lyssnar brukar svaren låta braaaa-aaaa-aaaa!" sjöng den skånska progg-gruppen Risken Finns en gång i tiden tongue.gif
Jag kan bara hålla med biggrin.gif

Åh, anar jag ett Risken-fan till?!! wub.gif wub.gif wub.gif
Mvh
Fenja
Airamya
Va?! Finns det fler??!!! wub.gif
Fenja
CITAT (Airamya @ 23-02-2005, 18:18)
Va?! Finns det fler??!!! wub.gif

Japp! Absolut en av mina favoriter i den genrén!! wub.gif
Mvh
Fenja
Agger
Sjunger... Ja i bilen när jag kör långt.
Pratar för mej själv.... Jämt och ständigt.
pejori
sjunger jämt för mej själv. laugh.gif laugh.gif
och pratar ochså för den delen wub.gif wub.gif
jag är inte ens tyst när jag sover.(säger mina barn) laugh.gif laugh.gif laugh.gif
renate
Det händer allt som oftast.Jag både sjunger och pratar när ingen hör mig förutom mina djur. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon