Full version: Fullmåne ger mig...
Tesa
Sitter och rotar med mina bilder och lägger in namn på växter...men de är borta...massor av namn som bara inte går att komma på...sånt som man egentligen vet....Bergenia hittade jag i en bok till slut....för att inte tala om ..ja...just det vad hette det nu??? "Thriller"...heter den i allafall.....där ja....jättedaggkåpa.....puuuuh....det kom till slut....
Jag tror jag lägger ner det där tills hjärnan funkar igen...när månen inte är så full längre........(hoppas jag)unsure.gif
Är det nån mer som funkar konstigt just nu...???
renate
nä,är det fullmåne? hade jag ingen aning om
kerstin z5-6
nej , men fröna gror bra .. smile.gif
Caprice
Buhhh...


Caprice
amaira
Nää, inte härdsmälta i hjärnan, men mitt hjärta smälter av fullmåne ...
wub.gif
lotta_
Jag tycker att det är så oerhört vackert med fullmåne. wub.gif En natt den här veckan var jag uppe och tittade på månen som sken på den vita snön, trots att det var natt så var det nästan ljust ute och ett alldeles speciellt sken. smile.gif
kristerh
Jag sover väldigt dåligt när det är fullmåne, det är väl varulven i mig som vill ut...
krister
Ina
CITAT (kristerh @ 25-02-2005, 13:24)
Jag sover väldigt dåligt när det är fullmåne, det är väl varulven i mig som vill ut...
krister

Här är en till...
*solis*
Jag brukar blir "Månegalen" men av nån anledning inte denna gång smile.gif
wolkenkrabber
ush gilalr inte fullm¨ånen , har inga persienner o månen lyser rakt in i mitt rum, blir nästan lika ljust som en molnig dag eller sommar natt (bor i jämtland)
zaaritha
Fullmånen påverkar allt.
När jag var ung, var det fantastiskt att åka skidor en vindstilla fullmånenatt!
Det saknar jag!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon