Full version: Bara för mycket...
amaira
Slö-söker ibland på nätet, om jag finner nåt intressant.
Det gör jag sällan, av mina slö-sökningar.

Sökte på "Livsglädje" och hamnade här.

Puuuhhh... Livsglädje? Blir uppstressad och "deppig" bara av att se på sidan.
Den är säkert bra, men vilket virrvarr!!!

Om man inte mår bra, så är väl koncentrationen inte heller särskilt bra. För mig hör det i alla fall ihop. Om jag då blir översköljd av en sån här röra, som dessutom blinkar och har sig överallt - då mår jag ännu sämre.

Ju, tongue.gif .


Förresten - vad det snöar!!
Det har börjat vräka ner.

Läckert... ska nog ut i snöyran en stund wub.gif . Efter en go frukost.
amaira
Och nu, en kvart senare ... så skiner solen och inte en snöflinga i sikte ohmy.gif .
Agger
Igår kväll, var jag ut med vovven, det var alldeles stjärnklart och fullmånen lyste upp hela skogen så långt jag kunde se. En timme senare skulle jag iväg de 6 km ner till samhället. Det hade börjat snöa en aning. Innan jag fått ut bilen ur garaget hade snöandet ökat så till den milda grad att man bara kunde se några meter framför sig blink.gif

Till råga på eländet så möter jag ett helt koppel av biltestförare som yrde upp snön, ja, då såg jag inte ett smack blink.gif
Så dimljus på, både fram och bak.
Mitt ärende tog bara 5 minuter och när jag skulle åka hemåt...inte en snöflinga!!!?

Detta måste vara vad som kallas aprilväder...även om det bara är februari unsure.gif
wolkenkrabber
imorse klockan sju var det helt molnigt o äckligt så jag gick inte upp nu när jag igck upp är det soligt smile.gif
Ralf
CITAT (amaira @ 26-02-2005, 08:15)
Sökte på "Livsglädje" och hamnade här.

Puuuhhh... Livsglädje? Blir uppstressad och "deppig" bara av att se på sidan.
Den är säkert bra, men vilket virrvarr!!!

Det värsta är väl att folk pröjsar 129 kr/månad för eländet. Terapi över nätet... undrar om det verklgien funkar.
Caprice
Tror inte ett dugg på terapi över nätet..

Sorry, men det känns lite Ruffel & Båg över det...

Caprice
ninnisky
Nee, terapi över nätet funkar inte. Sakkunskapen hemma håller med !!
Det är båg wub.gif wub.gif wub.gif
*solis*
Moder Jorden och naturen är de allra bästa teraupeter,tycker jag :wub:Och är dessutom helt gratis smile.gif

Är jag till ex. arg ledsen eller bara irriterad så försvinner allt då jag går in i skogens underbara magiska värld och jag mår åter igen bra.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon