LisaPalm
Det är konstigt vad tiden försvinner när man sätter sig framför datorn unsure.gif unsure.gif
Jag skulle bara titta på bilannonser smile.gif men som vanligt måste jag titta in en stund på odla. wub.gif NU har jag suttit i snart 3 timmar . huh.gif

Var uppe tidigt och hälpte "gubben" och 2 söner & komma iväg till sjön .
Agger
Ja, det är helt otroligt, ett par timmar vid datorn känns bara som ett par minuter i vanliga fall.

Idag ska jag dock INTE sitta här...egentligen(?!) Måste dammsuga upp tre ton hundhår. Och iväg och köpa en present och blommor för vi ska på 40-årskalas ikväll (trevligt). smile.gif

Så om jag nu inte återkommer mer idag så får ni ha det så trevligt (utan mej,*snyft*) sad.gif

PS. Jag kanske fortsätter vara inloggad, så jag kan ta en paus emellanåt, hihihi tongue.gif
Agger
HA! I´m back laugh.gif

Har gjort allt det där utom varit på kalas.

Ojdå! Kom på en sak, ska kanske gå och kolla om jag överhuvudtaget har nåt att ta på mej i kväll, det har jag missat, oj oj oj unsure.gif unsure.gif

I min garderob hänger det bara gamla trasor som dessutom har krympt(?) i tvätten...alltihop. Konstigt. wink.gif
gammelnalle
Jaså du har också sån mal i garderoben.. som gör att alla kläder krymper...

smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif


Tror jag "sagt" det tidigare :
När min dotter var RIKTIGT liten ("stor" eller "vuxen" lär hon väl aldrig bli i mina ögon) frågade hon:
"Vart finns i går?"

bra fråga...'
anna_rispan
fukt i garderoben har jag hört talas om...då krymper alla kläder rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon