Full version: en intresserad katt
yla


han har kollat noga hur jag gör o vill också vara med..så min kisse hälsar alla ,att han ska snart följa med till torpet o då minsann ska han hjälpa till o gräva också o inte bara sitta vid datorn jämt o samt
han älskar mattes alla blommor o hjälper till att hålla sork o annat på avstånd,o de e bara han som får kissa i rabatterna smile.gif
*Felix matte*
Godmorgon Oldwolfie & kissekatten
Vad mycket skoj kissen har framför sej, jaga möss och sorkar
måste ju vara rena festen för en katt.
Felix hälsar att han inte gillar sorkar, han tittade storögt när en
sprang mellan hans ben. Han är en sällskapshund
som följer matte överallt.
yla
fniss,,,,jag ser att felix e lika duktig¨som min älskling på att använda tangenterna

fast han verkar ha en lite mer alert teknik än min kisse som lite lojt fumlar med tangenterna

men jag antar att de båda når sitt mål
mattes uppmärksamhet
laugh.gif biggrin.gif rolleyes.gif
Gunvor Nilsson
Min Morris, som jagar allt som rör sej och nu i blomflugetid får han för sej att muspekaren är en saftig fluga. tongue.gif
Första gången han lyckades klampa upp i tangentbordet och satte tassen på skärmen trodde jag att han skulle sudda ut det han skrev, men han såg bara "sin fluga"! blink.gif
Posse
Trevliga bilder! smile.gif rolleyes.gif

Vete katten om det inte blir ett hundgöra att avlägsna hund- och kattstrån från mellan tassgenterna?

F.ö. antar jag att det redan uppfunnits dataspel speciellt för husdjuren? Många lämnas ju ensamma inomhus på dagarna och kan behöva lite sysselsättning.
yla
det finns iallafall kattsäkerhetsprogram faktiskt
så att katten inte ska kunna ställa till det alldeles
ett av de vanligaste problemen för datoranvändare med katt är just de du säger posse katthår i tangentbordet
så det gäller att hålla efter stråna o tassarna så dom inte sabbar
men min katt vill bara vara där när jag e där rolleyes.gif laugh.gif biggrin.gif
Ann-Christin Lindberg zon II
Vår lille Sture lyckades kliva på tangentbordet just under uppstarten, och lyckades ställa till det alldeles! Det tog en bra stund med micklande och fixande innan jag fick igång eländet som det skulle igen! tongue.gif unsure.gif

Numera skyddar jag tangentbordet, så att han inte kan leka hacker mer.... smile.gif
Hannele

Någon som vill ha vår Tiger - sonen är allergisk...
*Felix matte*
Felix släpper inte hår, det är därför han tillåts surfa biggrin.gif
I dag är han nybadad & klippt och ligger just nu och sover i fåtöljen wub.gif
Men ett kaffesäkert tangentbord skulle inte vara dumt tongue.gif

PS.här skiner solen +8 grader och blåser 19 sekundmeter. DS
Ewa L. Jag har druckit svartkaffe i 18 år, kanske därför tangentbordet inte kraschat laugh.gif
Ewa L
Jag tillhör pionjärerna inom databranschen och en gång för en massa år sedan (33!!) satt jag och kollade mycket intresserat på "pyjamaspappret" (fanns inga skärmar ännu) samtidigt som jag drog till mig min kaffekopp. Resultatet? Självklart över hela tangentbordet. Telefonsamtal till IBM, de fick sanera.
2 månader senare hände det igen!!! Mycket skamsen fick jag ringa en gång till.
Killens reaktion: Att du häller kaffe över datorn är OK, den kan behöva en kick, men ge f-n i sockret!!

Sedan den dagen dricker jag mitt kaffe utan, dock har det faktiskt inte hänt fler gånger.
Posse
CITAT (Hannele @ 13-03-2003, 12:01)

 Någon som vill ha vår Tiger - sonen är allergisk...

Om du verkligen vill hitta ny matte/husse åt den lille rare kissen Tiger, tycker jag att du ska unna honom en alldeles egen, ny tråd med tydlig kisse-söker-ny-matte/husse-rubrik så att - förhoppningsvis - ingen missar(!) det det fina erbjudandet! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon