solkatten
Det är därför jag inte varit inne på odla.nu

I onsdagskväll ringde en granne och berättade att arbetarna som muddrar och dyker på andra sidan det lilla sundet hittat en grå katt med vit fläck under hakan flytande i vattnet. Jag hade lagt ut lappar i brevlådorna så han visste att det var min katt.

Jag tror (och min teori är lika bra som någon annans) att Sylvester blev skrämd och rusade iväg och kom för långt ut på isen. Troligen på onsdagen för han hade inte varit ute någon natt för det var så kallt.
gammelnalle
Verkligen ledsamt att höra Solkatten.
Ina
sad.gif
Stackars dej och stackars den lille missen! Är det någon tröst alls att du fick reda på vad som hänt? ...knappast just nu...
Lider med dej!
Airamya
*tröstekram*
yla
lider me dej
tack för att du talade om va som hänt sad.gif
amaira
Åååh så tråkigt!
*tröstekram* från mig med.
Kattgräs
Vet precis hur det känns. Stor kram till dig! wub.gif
Lilla Selma
Åh, Solkatten - vi tänker på dig allihop här hemma, jag och Fridolf och alla våra tre kissepojkar. Stackars liten missemåns sad.gif wub.gif .

Jag vet hur det känns, har levt med kissar hela mitt vuxna liv och det händer ju tyvärr en del tråkiga saker ibland. När det händer, får man försöka tänka tillbaka på allt roligt och gosigt man haft tillsammans, och hämta styrka i det...

Kram från Selma och gänget wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Caprice
Åhh, vad tråkigt att höra... sad.gif
Vet hur det känns...



Caprice
Boxer
Åh nej!
Det var riktigt tråkigt att höra. Jag är så himla känslig när det gäller djur, så just nu rinner tårarna.
sad.gif

Bamsekramar till dig. wub.gif
hera
jag verkligen känner med dig. sad.gif sad.gif
netaave
Åh vad tråkigt! Skickar en stooor kram. smile.gif
Kathy
Usch, så ledsamt. sad.gif
Att mista ett kärt husdjur är alltid lika svårt, det är ju en nära vän man mister.
Kanske bra ändå att du fick veta vad som hade hänt, än att sväva i ovisshet. unsure.gif
peterinas
var tråkigt att läsa sad.gif tycker inte om när djur går bort . vet ej vad som skulle hända om jag hittade nån av våra kissar bortgången . tänker på din kisse

Kram från oss till dig
Fenja
Åh, vad tråkigt! Men tänk på det Lilla Selma skrev, minns alla bra stunder av kel och kärlek så blir det lite lättare med tiden.
Tröstekram!
Fenja
pejori
tröstekram från mej med.
nu vet du vad som hänt och kan sörja färdigt.
alltid tråkigt när sådant händer.
tänker på dej.
*Eko*
wub.gif Solkatten är borta. Hoppas det gick smärtfritt. Och även om inget ersätter en vän går livet vidare... wub.gif
Sollan
Usch så tråkigt! Vet hur der känns.
Ewa L
Alla vi som mist ett djur lider med dig. Tycker trots allt att det är bäst att veta, men det gör ju lika ont.

Jättetröstekram! wub.gif
snofsan
Oj så tråkigt. Känner med dig.

Tröstekram här också.

Snofsan huh.gif
zaaritha
Så lessamt! Kram på dej!
*Felix matte*
Sååå tråkigt, men samtidigt skönt att du fick veta vad som hänt och slipper gå och fundera.
Skickar tröstekram wub.gif
Snöflinga
Kram, känner med dej ...............
pimpim
Tänker på er.....tröstekram.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon