BengHa
Jag fick hem reklam ifrån Granngården igår och de har börjat sälja pallkragar. Timingen för den var ju perfekt eftersom Gröna rum tydligen haft uppe det nyigen.

Priset ver inte det bästa runt 150:- styck, men de är helt nya.
fruberglund
Ja, de har väl fattat hur bra det är smile.gif

Men tyvärr alldeles för dyrt sad.gif
Susanne i Linköping
Ska man ha mer än en pallkrage är det mycket billigare att annonsera! Jag gjorde det och fick tre svar, alla ville ha 25 kr styck. En del kragar var nästan nya. smile.gif
Psykofarmaka
Hutlöst dyrt tycker jag ohmy.gif ....som tiggde till mig 10 stycken av mkt god kvalitet helt gratis tongue.gif
Yin o Yang
Vi fick också det reklambladet tongue.gif och visst var det hutlöst dyrt, när man som jag har turen att komma över gratis. Har 6 stycken än så länge, men det blir nog fler vad tiden lider smile.gif . Bättre att skynda långsamt än att förta sig sleep.gif . De måste ju fyllas med kompost och jord också
Jejja
Pallkragar kan man söka efter på Eniro för att hitta närmaste försäljarställe. Det blir säkert mycket billigare än Granngårdens dyra alternativ!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon