Full version: Att sälja ett hus...
Wargen
Efter 7 sorger och 8 bedrövelser så är huset äntligen utlagt till försäljning. Men det betyder ju egentligen att bara själva huset är redo för visning, nu återstår att sortera och välja bort allt som jag sparat i 30 års tid och som fyller garage och andra bodar till nocken! Men jag lever för den dag när allt är över, vilken frihet! ohmy.gif Sen ska jag ta en lååång viloresa till Grekland! rolleyes.gif
yla
jaa du jaghar just flyttat mamma o hennes alla saker från radhuset hon bott i sen45 år tebax
ojojoj säger jag bara
det blev några resor till soptippen o sen har hon som tur e två källarförråd o de e väldigt bra ,,alltså i hennes nya lägeneht
de e jättemysigt o ha henne nära iallafall

nåja hoppas de snart e klart me allt sorterande o sen önskar jag dej en underbar resa till ditt älskade grekland rolleyes.gif
Kattgräs
Pust och puh. Som längst har vi bott i samma hus 4 år, hittills i alla fall (men det ska det bli ändring på), och det är jobbigt nog med allt som man samlar på sig.

Önskar dig ockå lycka till! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon