*solis*
Så ljuvligt underbart det är att våren åter igen har kommit wub.gif

Hela vintern lång har våren funnits inuti mitt hjärta,längtande ,trängtande(?) för att få komma ut igen, efter alla mörka vinter månader med kyla och snö.



Och nu är vårfrun här och dansar överallt i naturen och strör ljuvligheter runt sitt väsen
wub.gif
Caprice
Håller fullkomligt med dej, Solis..!

Man blir verkligen glad när man ser de första snödropparna, krokusarna, hör fåglarna sjunga...

Åsså när man ser att det börjar knoppas i trädgår´n... wub.gif


Caprice
pejori
VISST ÄR DET UNDERBART!!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
här har den varit ett tag, så snödroppar och krokusen är överblommad till stor de. sad.gif
nu blommar ckillorna här och vintergäcken....det är sååå fint tongue.gif tongue.gif
fruberglund
Jaaa, idag rensade jag vid gräslöken...vilken underbar doft smile.gif

NU känns det verkligen som att våren är här för att stanna!
*solis*
CITAT (fruberglund @ 11-04-2005, 20:03)
Jaaa, idag rensade jag vid gräslöken...vilken underbar doft smile.gif

NU känns det verkligen som att våren är här för att stanna!

VILL HAAAA GRÄSLÖK laugh.gif biggrin.gif tongue.gif
ariana
På min skogspromenad idag såg ja våren det var så där100
små söta grodor i dammen värmde sig i solen o simma
smile.gif biggrin.gif wub.gif
Ciczi
Japp våren har kommit. Det är ganska kallt på morgonen och mitt på dagen vill man ta av sig alla bylsiga tröjor som känns tunga och otymliga.

Ciczi
hera
Tänkte genast på den har barn visan
"Det är så härligt att va i solen,solen,solen
Det är så härligt att va i solen den skiner så.


rolleyes.gif wub.gif
Magdis
Vår!!!??? Moahahahah! Så här ser det ut utanför mitt fönster precis just nu! Tror ni att jag är deprimerad eller? sad.gif sad.gif

pejori
allt kommer till den som har tålamod att vänta
du kan trösta dej med...när det kommer kommer det ordentligt, som det alltid gör i norr. en härlig och solig sommar.
farbror B
Stannade i förrgår längs hemvägen och gick ut i skogen, en solig bergssida. Det luktade gott av granarna och tallarna och jag såg årets första fjäril, en stor vacker citronfjäril som trotsade månaden och sorgläst visade upp sej i solens ljus.

smile.gif wub.gif
*solis*
Det är härligt att kunna vara i ALL VÄDER vet jag nu efter att jag inte kunnat vara ute!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon