Castea
Hej!

Jag vill ha en digitalkamera, men är helt novis. Har aldrig ägt någon, och kan inte mycket om vanliga kameror heller.

Men ni, som har så mycket fina bilder i era album här, kanske kan rekommendera något?

Kameran ska användas för vanligt vardagsbruk bara, inte vara alltför dyr samt ha ett känt varumärke.
susan.e
Jag har en Canon ixus 4oo som är suverän. Fick den i fyrtioårspresent och är helnöjd. Har den alltid med mig, den är liten och behändig, och fångar de där ögonblicken i vardagen som är så speciella.
Zitrus
Jag har en Pentax Optio s50, alla bilder i mitt album är tagna med den! Jag är jättenöjd med den förutom att det tar så långtid från att man har knäppt ett kort till man kan knäppa nästa! unsure.gif
Fenja
Om du använder sökfunktionen här på forumet och söker på digitalkamera så kan du hitta tidigare trådar om detta som innehåller en massa information. Glöm inte att söka även längre tillbaka än 30 dagar så får du flera träffar.
Mvh
Fenja
Castea
Ok! Tack för tipsen, ska kolla närmare på dem. Och söka på forumet också!
Jill-Ulrika
Det du ska titta efter är en digitalkamera men många(hög) megapixel. Allt från 4 megapixel är ok. Fast det beror på vad du ska fota till. Bilder till datorn och vanligt fotoalbum behöver endast 3,5-4 megapixels.
Castea
Tack!

Jag är alldeles, alldeles på gång att beställa en Panasonic digitalkamera med 5 megapixel nu!

Åh, det ska bli så roligt att kunna skapa sig ett fotoalbum här sen. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon