Full version: Det här är BRA!
Fenja
Bra information som borde ligga överst i alla avdelningar och kanske på Odlas första sida också!

Mvh
Fenja
Berith
Joo du.... wink.gif gissar på att en s.k. trädexpert bett Ingemar om det där. Antagligen för att h-n inte har tid/ork eller vill svara på alla frågor. laugh.gif

Tror du att t.ex. Ingrid skulle be om en sån sak i Pallkrageklubben? Eller Kerstin bland alla såfrågor? Eller nån annan som kan massor inom ett visst område? Neej, skulle inte tro det. rolleyes.gif biggrin.gif
Fenja
Jag tror inte på gud heller Berith, men om du försöker att tänka lite på hur det förenklar när man kommer ny hit istället för att spy din galla så fort tillfälle ges, så kanske till och med du kan se vissa fördelar? smile.gif Svara på lite trädgårdsfrågor emellanåt så kan du också dra ditt strå till stacken!
Mvh
Fenja
Copycat
...!
Ralf
Detta är ju gamla grejer som varje van internetanvädnare borde ha i ryggmärgen.

men
om en person ställer en för allmängiltig fråga kan man ju ge ett allmängiltigt svar, utan att trycka ner frågeställaren i skorna.
Yin o Yang
Jag håller med dig Fenja. Glömmer själv bort sökfunktionen sleep.gif . Och att bli påmind om den innebär ju inte att man inte får skriva frågor ändå, eller hur. Det kan ju dyka upp bra svar såväl i nya frågan som när man söker. Eftersom det blir nya medlemmar hela tiden, så skiftar säkert svaren också smile.gif . Förstår inte riktigt de aggressiva påhoppen unsure.gif
Berith
CITAT (Fenja @ 15-04-2005, 08:05)
Jag tror inte på gud heller Berith, men om du försöker att tänka lite på hur det förenklar när man kommer ny hit istället för att spy din galla så fort tillfälle ges, så kanske till och med du kan se vissa fördelar?  smile.gif Svara på lite trädgårdsfrågor emellanåt så kan du också dra ditt strå till stacken!
Mvh
Fenja

blink.gif Det var inte mycket jag förstod i ditt inlägg....

"Jag tror inte på gud heller Berith, men om du försöker att tänka lite på hur det förenklar när man kommer ny hit istället för att spy din galla så fort tillfälle ges, så kanske till och med du kan se vissa fördelar?" Jag har inte pratat om gud! Trädexpert! sa jag... och det är skillnad, iaf för mej. Resten av den meningen får du står för...

"Svara på lite trädgårdsfrågor emellanåt så kan du också dra ditt strå till stacken!" Jo jo! laugh.gif Antar att du menar såna här svar då? (Sorry maissan, inte illa menat att låna din fråga! wub.gif )

Exempel på strå?

Tycker också sökfunktionen är toppen! Hittar massor med bra svar den vägen - men jag räknar inte Fenjas svar på maissans fråga till dom. wink.gif Däremot är nästa svar nåt att samla på!


CITAT (Yin o Yang @ 15-04-2005, 08:16)
---Glömmer själv bort sökfunktionen  sleep.gif . Och att bli påmind om den innebär ju inte att man inte får skriva frågor ändå, eller hur. Det kan ju dyka upp bra svar såväl i nya frågan som när man söker. Eftersom det blir nya medlemmar hela tiden, så skiftar säkert svaren också  smile.gif ---


Precis! smile.gif


PS!... och som så många gånger förut så vänder en tråd och innehållet blir nåt helt annat... unsure.gif

----------
edit=grönt
kristerh
CITAT (Yin o Yang @ 15-04-2005, 08:16)
Förstår inte riktigt de aggressiva påhoppen unsure.gif

jag håller med, tonfallet är lite väl aggressivt ibland wink.gif
krister
Svante, zon 1
Jag är ny här på forumet och vet inte så mycket om vad folk har haft för diskussioner tidigare, men personligen så tyckte jag att det svar som Fenja gav här var både trevligt och fullt med nyttig information. Sådana svar gillar jag själv att få när jag ställer frågor.
Annie-72
Hallå forumister.. vad är det för ton ni har gentemot varandra.. jag trodde detta forumet höll sig för god för sådant.. unsure.gif

Här ska vi väl peppa varandra, komma med roliga och goda ideér, byta erfarenheter mm. rolleyes.gif

Ska bara tillägga att jag precis blev lite glad när jag sövde minsta sonen. Den blåa himmlen slår igenom mellan molnen..

Kram på er ALLA, ha en bra fredag!!!

Annie
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon