Full version: Kul!
Helen i Skåne
Det är ROLIGT biggrin.gif att titta på andras trädgårdar och få både tips och idéer. Med HU! sad.gif vad jag blir avundsjuk efter GRÖN gräsmatta... wub.gif

Helen
benganz
CITAT (Helen i Skåne @ 03-11-2002, 18:27)
Det är ROLIGT  :D att titta på andras trädgårdar och få både tips och idéer. Med HU!  :(  vad jag blir avundsjuk efter GRÖN gräsmatta...  :wub:

Helen

Kände bara för att besvara detta från Helen i Skåne (skickat den: 03-11-2002, 18:27).
Det låg på sid 119.
6:de inlägget från slutet och inga svar.
Grön gräsmatta längtar väl vi alla efter.
wink.gif wacko.gif blink.gif sleep.gif ohmy.gif tongue.gif
Louise i Göteborg
Snälla benganz hur i all världen kom du till sidan 119. Arbetslös, sjukpensionär och alldeles för bra telefonavtal????

Men visst en grön gräsmatta hade inte varit fel.
Maria i Helsingborg
Vit gräsmatta känns både fräscht och " i tiden" sas, men det är ju min personliga åsikt! Lite brunt och det ser levande ut, lite mossa och det är gott att gå på!

Det perfekta är det godas fiende! Jag är lycklig över att jag äntligen HAR en gräsplätt som är min, vår, bankens rolleyes.gif
Betty
Jag håller med dig Maria! Vitt är både fräscht och "i tiden"!!! Sen några år äger vi en liten gräsplätt som jag gör allt för att krympa (!),
med hjälp av diverse planteringar m m ... rolleyes.gif biggrin.gif
Maria i Helsingborg
Om du fallit för (läs odlat) allt du är svag för, Betty, förvånar det mig oerhört att du har ETT enda grässtrå kvar i er trädgård biggrin.gif wacko.gif ohmy.gif

Kom nu våren, ks, ks, ks, ks rolleyes.gif
Betty
Njae, riktigt allt jag är svag för har jag inte fallit för - ännu... rolleyes.gif
- lite karaktär har jag nog... bara lite... rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon