djingis
Jag går på min Pissmyrediet.

Vad menar hon??
Jo, jag är sur som om jag´hade ätit pissmyror.
Något som jag brukar skämta med tonårsdottern om när hon är väl ilsken.
Jag bet sönder tanden och har en grop i käken som får sköljas avigt och rätt annars smärtar det ännu mer:INPAIN:
Sedan så skulle jag och maken deklarera i söndagsmorse. Mannne som skulle göra det kom 9.30 och jag hade plockat fram alla papper både när det gällde våra privata deklarationer och från gården- mycket papper.
Efter årsskifter så beslöt jag mig för att vi skulle börja på nya pärmar där allt bokfördes så allt från 2004 och bakåt hamnade på vinden för arkivering.
Efter en stund så frågade mannen efter min deklaration från föregående år. Hm.....
Jo, jag skulle gå efter den.
Jag klättrade upp på vindsstegen och den är ranglig och fick syn på pärmen. Jag sträckte mig efter den då pärmen började att trill mot mig och jag fullkomligen slängde mig efter den.
Detta resulterade i att jag fick en sträckning i ryggen.
Jag gick ut i köket och stegen såg ut som om jag hade gjort på mig.
Mannen tittade i ca 10 sekunder på dessa papper och lade sedan ihop dem.
Dessa 10 sekunder har gjort att jag har haft så in i XXXXXXXXX ont i ett par dagar att jag tror att jag håller på att förlora förståndet emellanåt.
Så jag håller mig undan och gör precis vad som är nödvändigast fast jag vill så mycket mer. Jag satte potatis med min pappa igår samt påtade ner några jordgubbsplantor och det känns snöpligt att han skulle göra allt det där tunga och jag ligga på knä och påta i min skröplighet.
netaave
Stackars dig!!!
Ibland kommer alltings djävlighet på en och samma gång. Men trösta dig med att det ju inte kan bli sååå mycket värre.
*kraaam*
amaira
farbror B
en bekants bekant, som med traktorn skulle bärga sköredtröskan som pajat, när traktorns motor skar lär ha sagt:

det är bra när skiten är kompakt, då blir det ju desto lugnare däremellan..
farbror B
dessutom är myror ganska gott...
Blomstertanten
CITAT (farbror B @ 19-04-2005, 12:25)
dessutom är myror ganska gott...

Kittlar dödsskönt i kistan biggrin.gif
djingis
Jag kan inte utan att le (stort) när man läser era inlägg i min tråd.
Tack för att Ni finns!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon