virrevarv
Jag & Lennie träffades på krogen..
Han bjöd upp mig, vi började prata & jag kände direkt att det här kunde vara en guldklimp! wub.gif Jag flörtade stenhårt den kvällen, ville inte släppa honom, & det verkade ömsesidigt. Så när krogen stängde fejkade jag att jag inte hade pengar till taxin hem, Lennie var givetvis gentleman & erbjöd att jag kunde få sova hos honom... På den vägen är det, idag har vi barn & hus, vem kunde tro det för sex år sedan? En liten kul detalj är att jag dagen efter, när jag vaknade upp hos Lennie inte kunde komma ihåg vad mitt kap hette men såg på en Telia räkning att det var Lennie, Lennie kunde inte komma ihåg mitt namn heller så när han körde mig hem på e.m & vi fikade i mitt kök så såg han det på en Telia räkning!!! laugh.gif
Dessutom hade jag rätt, han var verkligen en guldklimp! Trots att vi fått barn med alla de slitningar det kan innebära på ett förhållande så får vi det bara bättre & bättre! Många av våra gemensamma vänner säger att vi är snuskigt lyckliga & dom har rätt för det är vi! Nästa sommar ska vi gifta oss... wub.gif
Tjosan
ok
Reserv
Rart, storyn skulle kanske platsa i undersökningen: hur träffade du din partner (eller nåt i den stilen) rolleyes.gif
Fenja
Det var ett rart påpekande Reserv.... du som klagade så på att jag tycker att det är bra om folk ställer frågor i "rätt" avdelning....?!! Eller är det skillnad på vem som tycker det kanske?
Mvh
Fenja
Reserv
CITAT (Fenja @ 30-04-2005, 23:15)
Det var ett rart påpekande Reserv.... du som klagade så på att jag tycker att det är bra om folk ställer frågor i "rätt" avdelning....?!! Eller är det skillnad på vem som tycker det kanske?
Mvh
Fenja

Det här var i alla fall i "rätt" avdelning, men det finns tre olika varianter av samma fråga wacko.gif /story blink.gif Sen skrev jag juh faktiskt kanske
Fenja
Aha, det är KANSKE som gör skillnaden då....*lägger på minnet* Juh?!!!
Mvh
Fenja
Reserv
CITAT (Fenja @ 30-04-2005, 23:23)
Aha, det är KANSKE som gör skillnaden då....*lägger på minnet* Juh?!!!
Mvh
Fenja

Ojsan! Inte visste jag att det här forumet hade en stavningspolis blink.gif Blir det bättre med......JU??
Tjosan
Jag vet inte riktigt vad ni två kivas om men jag håller faktiskt med Reserv när han/hon säger att det skulle platsa bättre i undersökningen Hur träffade du din partner.
kändes konstigt att det var en egen tråd när den borde ligga under den nämnda tråden.
därav skrev jag själv det korta svaret.. ok.
zaaritha
Tjosan: instämmer!! smile.gif
Fenja
CITAT (Reserv @ 30-04-2005, 23:25)
CITAT (Fenja @ 30-04-2005, 23:23)
Aha, det är KANSKE som gör skillnaden då....*lägger på minnet* Juh?!!!
Mvh
Fenja

Ojsan! Inte visste jag att det här forumet hade en stavningspolis blink.gif Blir det bättre med......JU??

Nej ingen stavningspolis... jag undrar bara varför du de fem första dagarna av ditt medlemsskap konsekvent skrev ju (21-25/4) och sedan från den 26/4 kl 07.53 övergår till att konsekvent skriva juh... Infann sig skrivsvårighetena plötsligt eller....?
Mvh
Fenja
zaaritha
rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Fenja @ 30-04-2005, 23:58)
CITAT (Reserv @ 30-04-2005, 23:25)
CITAT (Fenja @ 30-04-2005, 23:23)
Aha, det är KANSKE som gör skillnaden då....*lägger på minnet* Juh?!!!
Mvh
Fenja

Ojsan! Inte visste jag att det här forumet hade en stavningspolis blink.gif Blir det bättre med......JU??

Nej ingen stavningspolis... jag undrar bara varför du de fem första dagarna av ditt medlemsskap konsekvent skrev ju (21-25/4) och sedan från den 26/4 kl 07.53 övergår till att konsekvent skriva juh... Infann sig skrivsvårighetena plötsligt eller....?
Mvh
Fenja

Kan väl hända att man slarvar till det när man skriver svaren för fort. Ursäkta, det ska aldrig mer hända......eller jag kanske ska skriva s k a l l ?
Fenja
Jag menar ingenting illa Zaaritha, blir bara lite trött på nya medlemmar som verkar ta vid ungefär där äldre "djupt saknande" medlemmar "hotar" att sluta... Jag kan givetvis ha fel... kanske. smile.gif
Mvh
Fenja
zaaritha
Men kära du--jag är ju på din sida!! tongue.gif
Fenja
CITAT (Reserv @ 01-05-2005, 00:30)
Kan väl hända att man slarvar till det när man skriver svaren för fort. Ursäkta, det ska aldrig mer hända......eller jag kanske ska skriva s k a l l ?

Mmmm... efter fem dagars medlemsskap slarvar man konsekvent och skriver man alla svaren fort och särskilt juh som är väldigt naturligt... laugh.gif
Så dumt av mig att haka upp mig på det... kanske.

Zaaritha, ville bara undvika eventuella missförstånd! wub.gif

Mvh
Fenja
Berith
Fenja att du bara orkar hålla på. rolleyes.gif


Det förstår ni väl att den som startade tråden menade att det skulle ligga i nån av dom andra trådarna! Inte alltid det blir rätt med "nytt inlägg" och "skriv svar". laugh.gif (såg förresten ett sånt inlägg till alldeles nyss wink.gif )
Fenja
CITAT (Berith @ 01-05-2005, 09:48)
Fenja att du bara orkar hålla på. rolleyes.gif


Det förstår ni väl att den som startade tråden menade att det skulle ligga i nån av dom andra trådarna! Inte alltid det blir rätt med "nytt inlägg" och "skriv svar". laugh.gif (såg förresten ett sånt inlägg till alldeles nyss wink.gif )

Mmmm, du har nog rätt.........
Mvh
Fenja
farbror B
CITAT
Vi träffades på krogen som många andra..
CITAT
Inte fullt så vanligt, enligt en tidningsundersökning jag en gång läste!:
Enligt den var det bara 11% som träffades på fest eller krogen.

De allra flesta träffas tydligen på jobbet eller i jobbsammanhang, samt på fritidsaktiviteter ( jogingspåret, bridgebordet, judomattan..)
smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon