Full version: Pallkragar finnes!
Anna G
Jag hade en annons inne på eniro.se när jag ville köpa pallkragar. En man svarade och hade 5 helpall och 1 halvpall till salu för 200 kronor totalt. Samma helg jag tänkte hämta kragarna FICK rolleyes.gif jag 6 kragar från annat håll så nu behöver jag inte kragarna längre. Om det är någon här som är intresserad av att köpa dem kan jag förmedla telefonnumret till säljare. Kragarna finns i Nordanå, nära Burlöv utanför Malmö.
Susanne i Linköping
Köp dom också, 6 pallkragar räcker inte långt! laugh.gif Fast du kanske kan få fler från samma ställe?

Bra tänkt att tala om det här på forumet i alla fall! smile.gif
pysse
Hej
Jag är jätteintresserad. Köpte en halvkrage för 40kr på Bulltofta bygg och tänkte köpa ett par helpallar till min odlingslott till helgen.
Bor nära Nordanå.
Anna G
Jag har skickat kontaktuppgifterna till dig med mail. Kostar halvkragarna bara 40 kronor på Bulltofta Bygg? Det var ganska billigt med tanke på vad de kostar på Granngården... Å andra sidan är Granngården dyra med det mesta, 129 kronor betalar jag INTE för en halvkrage! mad.gif Jag vill ha några halvkragar också så småningom, om jag inte kan få dem gratis från samma ställe som innan köper jag nog dem på Bulltofta i så fall...
pysse
Hej och tack för mailet.
Jag tror inte Bulltofta säljer pallkragar aktivt- utan jag fick fråga om jag kunde få köpa. Han tittade på mig, som jag vore lite skum:+).
/Pysse
pysse
Nu har jag fått mina kragar.
Det blev jätte fint. 5 stora kragar på min ogräsbenägna odlingslott gör underverk. Idag har jag sått lila morötter, förgrodda purjolök, sallad och vita rädisor - allt under fiberduk.
Till helgen- om jag kan muta min man att bära mera kogödsel - skall jag så resten.
/pysse i Malmö
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon