Full version: Ny medlem
Biggan_
Hej!
Det är jag som är Biggan! biggrin.gif
Jag är inte så stöddig som det låter! biggrin.gif
Jag var så ofin av mej som smög in utan att presentera mej wink.gif men jag blev så ivrig när jag såg allt kul ni har här
biggrin.gif
Jag bor i Skåne, i en villa, tillsammans med sambo och två katter. Jag har tre vuxna döttrar och en hel drös med underbara barnbarn. Är intresserad av djur och natur, trädgård och krukväxter. Med krukväxter menar jag orkidéer, jag gör allt för att ta dö på allt annat för att få plats med fler orkidéer. wub.gif
Jag är glad för det mesta biggrin.gif ,och älskar humor wub.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif
Ja, sån é jag och jag ser fram emot allt trevligt som händer här. smile.gif
Biggan
amaira
Härligt!!! wub.gif wub.gif
Välkommen!!! biggrin.gif
lillalind
Välkommen!!!! Var i skåne bor du? Jag bara ÄLSKAR skåne!!!! Bodde i Vejbystrand ett tag. Underbart underbart!
Tesa
Äh...det gör man väl som man vill...smyger in eller kommer med DUNDER O BRAK....
Välkommen!!!
Sulawesii
Jag var nog inte så artig att jag presenterade mig överhuvudtaget när jag började hänga här, vad jag kan minnas smile.gif .
Välkommen!
*solis*
Välkommen Bienvenu välkom; till odlarnas underbara värld wub.gif smile.gif wub.gif
pimpim
Välkommen Birgitta P. Jag bor också i Skåne.
yla
jupp hälsar också välis rolleyes.gif
Biggan_
Tackar!
Jag känner mej välkommen! tongue.gif

Tesa skrev:
Äh...det gör man väl som man vill...smyger in eller kommer med DUNDER O BRAK....

Jag smög in med dunder och brak!!!!!!! biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif

Biggan
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon