*solis*
U N D E R B A R T :det R E G N A R som bara den och det betyder att jag slipper vattna på rabatterna idag biggrin.gif smile.gif biggrin.gif smile.gif

Och dessutom är det riktigt härligt att promenera i regnet;allting känns väldigt friskt då smile.gif

Jag hoppar i vattenpölar och S T O R N J U T E R av livet wub.gif

Inget liv utan vatten; det tål att tänka på!!!
TeliaNet
du har fått mani på att göra nya trådar varje dag, men det skulle bli tomt utan dig wub.gif
ninnisky
Inte en droppe här inte..........
Christoffer
snustorrt här! (men vänta, är verkligen snus torrt? wink.gif )
lillalind
inte här heller.....solen har välsignat oss med sina strålar hela dan rolleyes.gif
yla
CITAT (solis @ 06-05-2005, 20:18)
U N D E R B A R T :det R E G N A R som bara den och det betyder att jag slipper vattna på rabatterna idag biggrin.gif smile.gif biggrin.gif smile.gif

Och dessutom är det riktigt härligt att promenera i regnet;allting känns väldigt friskt då smile.gif

Jag hoppar i vattenpölar och S T O R N J U T E R av livet wub.gif

Inget liv utan vatten; det tål att tänka på!!!

precis bara sol ger öken rolleyes.gif
*solis*
CITAT (TeliaNet @ 06-05-2005, 20:20)
du har fått mani på att göra nya trådar varje dag, men det skulle bli tomt utan dig wub.gif

HI HI:sannerligen har du genomskådat mig:jag har en J Ä T T E MANI som pågår just nu wacko.gif
Jag blir kanske utsläng snart härifrån tongue.gif
renate
Skurar här med inslag av hagel,lite sol med.Ska står på torget i morgon och säljer växter,vi ha växtloppis i morgon.Hoppas det är någorlunda varmt. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Behövde inte heller vattnar i dag.
Ina
... och här har det varit solregn, blåst, hagel, vanligt regn och strålande sol... rena "aprilvädret" fast det redan har gått en vecka av maj! Mest soligt har det ändå varit så det har varit en härlig dag!
*solis*
Årets första regnbåg har jag sett för en stund sen,åtminstone för mig smile.gif Regnbågar älskar jag skulle så gärna kunna åka kana på dom och försöka hitta skatten vid regnbågens slut wub.gif biggrin.gif
lillalind
CITAT (TeliaNet @ 06-05-2005, 20:20)
du har fått mani på att göra nya trådar varje dag, men det skulle bli tomt utan dig wub.gif

ja det skulle bli jätte tomt! You go girl!!!!! tongue.gif tongue.gif
*solis*
CITAT (lillalind @ 06-05-2005, 20:45)
CITAT (TeliaNet @ 06-05-2005, 20:20)
du har fått mani på att göra nya trådar varje dag, men det skulle bli tomt utan dig wub.gif

ja det skulle bli jätte tomt! You go girl!!!!! tongue.gif tongue.gif

Det är underbart att vara älskad och jag älskar er allihoppa;härifrån till Saturnus och tillbaka wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
*Felix matte*
Ingen risk för öken här hos mig tongue.gif laugh.gif laugh.gif dimman ligger tät men nu har det iaf slutat snöa wub.gif
zaaritha
Har kommit ca 40 mm här i Hjotrakten!
Det var verkligen behövligt; det var kruttorrt här......
*solis*
Just ny Ö S E R regnet ner här i Strängnäs.
zaaritha
Nja--snus ÄR INTE torrt, egentligen!!! rolleyes.gif
Carina Josefsson
Nej, här har det haglat idag! Inte ens hundarna ville gå ut... smile.gif
zaaritha
Har haglat här också. Det är väl åskan som ställer till det!
Snöflinga
Tog en liten siesta idag och under tiden öppnade himmelen sina portar för både regn och hagel.

Hade på morgonen ställt ut massor,massor av småplantor för utskolning tongue.gif Det var dom det mad.gif SUCK
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon