*solis*
Jag tror att före halv 6 började mina vovvar tala om att det börjar bli dags att gå ut på promenad biggrin.gif
Men jag fortsatt att sova en stund till.
Nå snart nog reste jag mig upp ifrån sängens ljuva värme och vovvarna blev mycket glada wub.gif smile.gif wub.gif

Det är alltid lika roligt att komma ut med mina kära fyrbenta vänner:de är fulla av livsglädje ifrån första stunden när de vaknat.

För mig tar det en bra stund att vakna till liv biggrin.gif

Vi går varje morgon samma runda och medans vovvarna gör sina behov så går jag och njuter av den tidiga timmen och lyssnar på fåglarnas serenad wub.gif

Varje morgon är jag oerhört tacksam för att kunna själv gå ut med mina vovvar wub.gif wub.gif wub.gif
Bjäbban
Jag med!
Ser det som ett litet under varje gång! wub.gif
*solis*
CITAT (Bjäbban @ 08-05-2005, 23:05)
Jag med!
Ser det som ett litet under varje gång! wub.gif

Så är det verkligen wub.gif
Jag kunde jo inte själv rasta mina vovvar under flera dagar då jag var sjuk i influensa så det är med stor tacksamhet som jag nu går ut varje dag wub.gif
djingis
Mina lufsar älskar att sova om morgnarna.
Då jag äntrar sängen får jag streta över en gosse som är längre än mig (jag är 167 cm), titta mig runt så jag inte trampar på lilla tussen som är en Shi Tzu för att sedan försöka ta mig förbi min store gosse som ligger nära dörren och har inte tänkt att flytta på sig ännu.
Så man har gjort lite stretchövningar innan man kommit fram till badrummet wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon