Full version: Jag blir så förb...
kristerh
på auktion igår,och när jag ska hämta den i dag hade någon i personalen fått för sig att de skulle flytta på den, varav den klantskallen tappat den i backen, och ornamentet undertill gått sönder mad.gif
Jag fick välja på att slippa betala avgiften eller låta köpet gå tillb,
jag vet inte hur man lagar an antik spegel så givetvis fick köpet gå tillb,
jag blir så förb, kunde de inte låta den stå o vänta på att jag skulle hämta den. Det var ju den häftigaste spegeln som jag sett på flera år och den skulle de slå sönder,
Undrar hur de kompenserar säljaren wink.gif de kommer nog att försöka sälja den en gång till men då kommer de inte att få mycket för den,
får avvakta och se vad de skall ha för den nu när den skall ropas ut igen.
krister
andersen
Hur var det nu igen, jo 7års olycka kommer att drabba han som tappade spegeln rolleyes.gif
Lady Hamilton
ohmy.gif kristerh! Låt inte denna spegel "gå dig ur händerna" !!
Sedan om den inte har något högre "penninga värde" så verkar du onekligen väldigt förtjust i spegeln.
Försök att få den till ett för dig "lämpligt pris" Du kanske inte idag vet någon som kan hjälpa dig att laga den. Men du kommer säkert att framöver hitta någon som kan hjälpa dig. Och då kanske du ångrar dig unsure.gif

Lycka till!
kristerh
Ja jag är väldigt sugen på att ropa in den igen, men då måste de ha sänkt priset ordentligt. Om den nu kommer ut igen, beror väl på säljaren.
krister
Rossi
Ja, håll fast vid den! Det var nog trots allt meningen att den skulle bli din!
Lady Hamilton
Kontakta dem, kanske ni kan göra en "Deal"?
Det är ju DOM som begått ett misstag, och att du sedan i ren besvikelse valde att avstå är fullt förståeligt.
Näru! laugh.gif På dem igen! Ge dig inte!
Det måste även ligga i deras intresse att kunden blir nöjd!
smile.gif Håller tummarna!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon