Kathy
Här flyger koalorna Teddy och Freddy business class till Sverige.
-De kommer att få poliseskort från Arlanda, säger Jonas Wahlström, chef för Skansenakvariet.


http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,643498,00.html
Sulawesii
Tycker att det är djurplågeri att låta dem uppleva den stress det innebär med denna resa (x2), bara för att svenskar ska få se dem under en sommar.
Nanna
CITAT (Sulawesii @ 11-05-2005, 10:37)
Tycker att det är djurplågeri att låta dem uppleva den stress det innebär med denna resa (x2), bara för att svenskar ska få se dem under en sommar.

Jag tror de har det bra under resan så att de inte ska behöva utsättas för stress.
Jag ska absolut dit och se dem. Har alltid velat se en koala, de är fantastiska djur.
Sulawesii
Jag är helt säker på att hur väl de än tar hand om dem, så blir det stressigt för de små liven ändå. De är djur. De regerar så på okända ting och händelser.
Inga från Närke
Såg dem på nyheterna i morse. De var mycket söta. De mådde bra efter resan. Den lilla var mycket nyfiken men den lite äldre var mera avvaktande sas det.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon