råse-marie
Sopade altanen ..... sleep.gif och borde ha bättre vett ..... wacko.gif fick en sån allergi att jag blev totalt slut nös säkert 1000ggr.... sad.gif
Ni som har samma vet hur det är .... INTE kul sad.gif
Somnade efteråt på soffan och josefine fick titta en stund på tv.
Nu känns kroppen som jag har gjort något maratonlopp eller liknande.
amaira
Huvva! Låter inte kul. Stackars dig wub.gif .
pejori
CITAT (råse-marie @ 11-05-2005, 20:01)
Sopade altanen ..... sleep.gif och borde ha bättre vett ..... wacko.gif fick en sån allergi att jag blev totalt slut nös säkert 1000ggr.... sad.gif
Ni som har samma vet hur det är .... INTE kul sad.gif
Somnade efteråt på soffan och josefine fick titta en stund på tv.
Nu känns kroppen som jag har gjort något maratonlopp eller liknande.

Dammallergiker????? smile.gif
*solis*
Allergi är verkligen jobbigt! 3 av mina barn är allergiska.
Snöflinga
Låter jobbigt sad.gif Stackars dej ....
netaave
Man känner sig som man vore manglad eller överkörd av traktorn.
Diabolique
Jag kan inte låta bli att tipsa om en produkt som jag testade när jag sprang runt på stan och allergitabletterna inte hjälpte.

Det heter Nasaleze, och jag hade läst om det men tyckte att det var för dyrt för att prova om man inte vet någon annan som har fått bra resultat av det.

Det kan man köpa i hälsokostaffärerna.

Läs om hur det fungerar här:
NASALEZE

Jag köpte det trots att det kostade drygt en hundring, men det gav väldigt bra effekt.
De två senaste åren har jag inte orkat gå till doktorn för allergin, men jag har haft mycket besvär och de receptfria preparaten hjälper inte helt.

Nu kan jag stå invid en blommande björk och förundras över att jag inte nyser! rolleyes.gif

Bäst effekt fick den efter ett par dagars användning morgon och kväll.
Ett dygn klarade jag mig utan tabletter helt, men då nös jag säkert två-tre gånger. (Jämfört med kanske 20 gånger/dag innan, och ingen gång med både tabletter och Nasaleze)...
*Felix matte*
CITAT (råse-marie @ 11-05-2005, 20:01)
Sopade altanen ..... sleep.gif och borde ha bättre vett ..... wacko.gif fick en sån allergi att jag blev totalt slut nös säkert 1000ggr.... sad.gif
Ni som har samma vet hur det är .... INTE kul sad.gif
Somnade efteråt på soffan och josefine fick titta en stund på tv.
Nu känns kroppen som jag har gjort något maratonlopp eller liknande.

Stackars!... jag vet hur det känns... nyser typ femtielva ggr varje morgon och när jag går ut (pollen)

Du somnade... och sedan?... var allergin borta utan någon medicinering?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon