*solis*
Just det;jag undrar vart inlägget om min skugga tog vägen ohmy.gif
Jag hittar den jo inte idag blink.gif

Får inte skuggorna finnas här på forumet eller!?!
amaira
Jag hittar den inte heller ohmy.gif . Försvunnen på nåt vis?
Tror inte nån skrivit nåt opassande sen igår, så den har tagit bort av det skälet.
Fenja
Den har nog tagits bort på grund av det som hände i går Solis. Trådar som inte följer Odlas policy om nätettikett brukar raderas.
Mvh
Fenja
pejori
den skuggan har gått i idé solis smile.gif smile.gif
personangrepp accepteras inte av moderatorerna, så dom trådarna raderas alltid wub.gif wub.gif wub.gif
så det får bli en ny skugga som jagar dej smile.gif
amaira
Jaha, var inte här "igår" - så nu har jag missat nåt, attans också rolleyes.gif .
*solis*
CITAT (amaira @ 14-05-2005, 13:00)
Jaha, var inte här "igår" - så nu har jag missat nåt, attans också rolleyes.gif .

Jadu det var väldigt intressant igår laugh.gif laugh.gif laugh.gif
ninnisky
Hur var det egentligen? Var det inte nån igår som tände en lampa över dig, Solis? Därför har skuggorna försvunnit.

rolleyes.gif rolleyes.gif

Det var inte jag! Jag lovar biggrin.gif
*solis*
CITAT (ninnisky @ 14-05-2005, 16:32)
Hur var det egentligen? Var det inte nån igår som tände en lampa över dig, Solis? Därför har skuggorna försvunnit.

rolleyes.gif rolleyes.gif

Det var inte jag! Jag lovar biggrin.gif

Nej; jag tror istället att somliga fick se sina egna skuggor och de blev så rädda så fastän de tror att mörkret finns hos mig biggrin.gif tongue.gif biggrin.gif
pejori
CITAT (solis @ 14-05-2005, 16:39)
Nej; jag tror istället att somliga fick se sina egna skuggor och de blev så rädda så fastän de tror att mörkret finns hos mig biggrin.gif tongue.gif biggrin.gif

hoppas bara att du inte tog allt för illa vid dej och blev för ledsen smile.gif smile.gif smile.gif
och det ligger nog något i det att andras skuggor spökade lite wub.gif
*solis*
CITAT (pejori @ 14-05-2005, 16:56)
CITAT (solis @ 14-05-2005, 16:39)

Nej; jag tror istället att somliga fick se sina egna skuggor och de blev så rädda så fastän de tror att mörkret finns hos mig  :D  :P  :D

hoppas bara att du inte tog allt för illa vid dej och blev för ledsen smile.gif smile.gif smile.gif
och det ligger nog något i det att andras skuggor spökade lite wub.gif

Jag blev inte ledsen åtminstone inte med mitt medvetna jag wub.gif
Men i mitt omedvetna finns det säkerligen flera ledsna delar av mig själv, därav kanske drömmen som jag drömde inatt och var otroligt rädd för att förintas ohmy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon