*solis*
Kolla bara på mig så ser ni en fullständigt perfekt människa i sitt operfekta tillstånd tongue.gif

Det vill säga:jag är fullständigt perfekt för mig själv just i denna stund wub.gif

Ingenting saknas här och nu:jag är glad busig lycklig,jag har kontakt med min skugga och även flera andra "inneboende" inom mitt eget väsen tongue.gif biggrin.gif wub.gif

Allt detta gör min tilvaro fullständigt perfekt här och nu wub.gif smile.gif wub.gif

Det ni är någonting U N D E R B A R T wub.gif wub.gif wub.gif
pejori
HEJ STOPP OCH BELÄGG!!!!!!
en fullständigt perfekt mäniska kan inte ha ett operfekt tillstånd rolleyes.gif rolleyes.gif
är man perfekt, är också tillståndet det laugh.gif laugh.gif biggrin.gif
*solis*
CITAT (pejori @ 14-05-2005, 16:58)
HEJ STOPP OCH BELÄGG!!!!!!
en fullständigt perfekt mäniska kan inte ha ett operfekt tillstånd rolleyes.gif rolleyes.gif
är man perfekt, är också tillståndet det laugh.gif laugh.gif biggrin.gif

Johu du: det just det operfekta som gör mig så O Ä N D L I G T perfekt tongue.gif tongue.gif tongue.gif
pejori
du är ju helt galen ju!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif
det går inte!!! operfekt kan inte vara perfekt, för perfekt är felfritt!!!! laugh.gif laugh.gif
annars är det inte perfekt smile.gif smile.gif
*solis*
CITAT (pejori @ 14-05-2005, 17:01)
du är ju helt galen ju!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif
det går inte!!! operfekt kan inte vara perfekt, för perfekt är felfritt!!!! laugh.gif laugh.gif
annars är det inte perfekt smile.gif smile.gif

Kan du inte se det att i det operfekta finns alla möjligheter till att leva fullt och då är jo jag absolut perfekt med alla mina fel och brister och även det som är bra hos mig tongue.gif biggrin.gif tongue.gif

Galen...... jo fullständigt perfekt galen är jag tongue.gif biggrin.gif tongue.gif
Biggan_
CITAT (solis @ 14-05-2005, 17:04)
CITAT (pejori @ 14-05-2005, 17:01)
du är ju helt galen ju!!! laugh.gif  :lol:  :lol:  :D
det går inte!!! operfekt kan inte vara perfekt, för perfekt är felfritt!!!! laugh.gif  :lol:
annars är det inte perfekt smile.gif  :)

Kan du inte se det att i det operfekta finns alla möjligheter till att leva fullt och då är jo jag absolut perfekt med alla mina fel och brister och även det som är bra hos mig tongue.gif biggrin.gif tongue.gif

Galen...... jo fullständigt perfekt galen är jag tongue.gif biggrin.gif tongue.gif

Jovisst, är du perfekt galen solis och vi gläds med dig rolleyes.gif wub.gif wub.gif rolleyes.gif
*solis*
CITAT (Birgitta P @ 14-05-2005, 17:09)
CITAT (solis @ 14-05-2005, 17:04)
CITAT (pejori @ 14-05-2005, 17:01)
du är ju helt galen ju!!! laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  biggrin.gif
det går inte!!! operfekt kan inte vara perfekt, för perfekt är felfritt!!!! laugh.gif  laugh.gif
annars är det inte perfekt smile.gif  smile.gif

Kan du inte se det att i det operfekta finns alla möjligheter till att leva fullt och då är jo jag absolut perfekt med alla mina fel och brister och även det som är bra hos mig tongue.gif biggrin.gif tongue.gif

Galen...... jo fullständigt perfekt galen är jag tongue.gif biggrin.gif tongue.gif

Jovisst, är du perfekt galen solis och vi gläds med dig rolleyes.gif wub.gif wub.gif rolleyes.gif

wub.gif wub.gif wub.gif T A A C K wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Biggan_
CITAT (solis @ 14-05-2005, 17:11)
CITAT (Birgitta P @ 14-05-2005, 17:09)
CITAT (solis @ 14-05-2005, 17:04)
CITAT (pejori @ 14-05-2005, 17:01)
du är ju helt galen ju!!! laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  biggrin.gif
det går inte!!! operfekt kan inte vara perfekt, för perfekt är felfritt!!!! laugh.gif  laugh.gif
annars är det inte perfekt smile.gif  smile.gif

Kan du inte se det att i det operfekta finns alla möjligheter till att leva fullt och då är jo jag absolut perfekt med alla mina fel och brister och även det som är bra hos mig tongue.gif biggrin.gif tongue.gif

Galen...... jo fullständigt perfekt galen är jag tongue.gif biggrin.gif tongue.gif

Jovisst, är du perfekt galen solis och vi gläds med dig rolleyes.gif wub.gif wub.gif rolleyes.gif

wub.gif wub.gif wub.gif T A A C K wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif

Det var så lite så hälften hade varit nog laugh.gif laugh.gif biggrin.gif wub.gif
*solis*
CITAT (Birgitta P @ 14-05-2005, 17:09)
CITAT (solis @ 14-05-2005, 17:04)
CITAT (pejori @ 14-05-2005, 17:01)
du är ju helt galen ju!!! laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  biggrin.gif
det går inte!!! operfekt kan inte vara perfekt, för perfekt är felfritt!!!! laugh.gif  laugh.gif
annars är det inte perfekt smile.gif  smile.gif

Kan du inte se det att i det operfekta finns alla möjligheter till att leva fullt och då är jo jag absolut perfekt med alla mina fel och brister och även det som är bra hos mig tongue.gif biggrin.gif tongue.gif

Galen...... jo fullständigt perfekt galen är jag tongue.gif biggrin.gif tongue.gif

Jovisst, är du perfekt galen solis och vi gläds med dig rolleyes.gif wub.gif wub.gif rolleyes.gif

HI HI du har fattat det hela biggrin.gif wub.gif biggrin.gif wub.gif
Biggan_
Har jag?? ohmy.gif ohmy.gif wink.gif rolleyes.gif tongue.gif wub.gif wub.gif
*solis*
CITAT (Birgitta P @ 14-05-2005, 17:35)
Har jag?? ohmy.gif ohmy.gif wink.gif rolleyes.gif tongue.gif wub.gif wub.gif

VA; haar du inte det då biggrin.gif wacko.gif blink.gif unsure.gif ohmy.gif
Biggan_
Vet inte!
wink.gif biggrin.gif laugh.gif wub.gif
Biggan_
CITAT (Birgitta P @ 14-05-2005, 17:43)
Vet inte!
wink.gif biggrin.gif laugh.gif wub.gif

för här får man vara jäkligt snabb om man ska hänga med i svängarna!
tongue.gif tongue.gif tongue.gif
pejori
tänk fort för bövelen!!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif smile.gif
Biggan_
nu har jag tänkt färdigt! Det blev bra!!! laugh.gif laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif blink.gif
Snöflinga
Ibland undrar jag om Solis har luktat på korken rolleyes.gif
zaaritha
Hon/han "har luktat på livet", såg du väl i går!!!! rolleyes.gif
*Felix matte*
Perfekt människa wink.gif ... faktiskt så har jag ingen hum om hur en sådan är eller ska vara. Men... jag vet att Solis har ett gott hjärta och det är inte fy skam det. wub.gif
elleave
Vad är perfekt? Och vem har bestämt det?
Media!!!
Stå på dig!
*solis*
CITAT (Snöflinga @ 14-05-2005, 22:14)
Ibland undrar jag om Solis har luktat på korken rolleyes.gif

Jag dricker endast vatten läsk kaffe och te biggrin.gif

Som jag sagt tidigare jag bli hög av själva faktun att jag L E V E R och att jag får vara den jag är wub.gif wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon