*solis*


Här kommer en hälsning till er alla ifrån en lycklig Solis som har släppt ut sig på grönbetet och önskade att ni alla var med så vi skulle kunna leka wub.gif biggrin.gif wub.gif

Det är viktigt att leka så mycket som möjligt och jag leker varje dag ifrån morgon till kvällen och det är U N D E R B A R T biggrin.gif smile.gif wub.gif
*solis*


HALLOOOOO!!! Var är ni alla lek kamrater? Så klart att ni är ute i den underbara dagen om ni har soligt smile.gif
Magdis
Nix jag är inte ute i det underbara vädret längre. Jag var ute en stund före lunch men jag höll på att blåsa bort. Mitt växthus av plast blåste omkull igår och utemöblerna fick jag samla ihop långt utanför altanen imorse. Det är soligt men bara 8 grader varmt.
Christoffer
Har varit ute och ätit Lejonet & Björnen-glass (Tiramisu + marsipan)
i den starka solen.
MUMS!
Fialotta
Jag har njutit av den fina dagen...blåste lite men det hindrade inte mig, har rensat alla rabatter från ogräs, vete sjutton om det inte åkte med nåt som inte va ogräs....äsch...sånt händer smile.gif
*solis*


Kolla här hur jag svänger med min fantasigubbe biggrin.gif laugh.gif tongue.gif
Fröis
Var hittar ni alla härliga bilder? Älskar kor.. har det som motiv i några småramar på väggen tongue.gif , kossor på servetter, kossvin rolleyes.gif .
Själv har jag idag varit ute o letat blommor och väggamplar.. kom hem med en tiopack lobelia och två väggamplar i zink. smile.gif
Biggan_
Du är en frisk fläkt som ställer till med en massa oreda i våra tankar solis, och din livsglädje är väldigt smittosam! tongue.gif tongue.gif wub.gif wub.gif wub.gif tongue.gif
*solis*
CITAT (Birgitta P @ 15-05-2005, 18:23)
Du är en frisk fläkt som ställer till med en massa oreda i våra tankar solis, och din livsglädje är väldigt smittosam!  :P  :P  :wub:  :wub:  :wub:  :P



Tack gulliga dig wub.gif wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon