*solis*
Vad glad jag blev när jag såg att det har börjat regna smile.gif
Luften blir åter igen friskare och vårens framfart lite lugnare så man hinner njuta av allt det underbara som händer nu wub.gif

Min lille chihuahua Olle vet redan inomhus att det regnar ute och vill absolut inte gå ut biggrin.gif

Schäfern Ajar går ut i vilket väder som helst likaså blandisen Molly biggrin.gif och jag med förresten rolleyes.gif
Bettson
Vete sjuttonom det blir lugnare.

Med regnet kommer jordvärmen och varma nätter. Då brukar växtligheten skjuta fart utav bara den. smile.gif
*solis*
CITAT (Bettson @ 16-05-2005, 20:34)
Vete sjuttonom det blir lugnare.

Med regnet kommer jordvärmen och varma nätter. Då brukar växtligheten skjuta fart utav bara den. smile.gif

Oops;det visste jag inte blink.gif
Ciczi
Ja här regnar det inte så mycket i a f. Jag har fått ca 7 mm på 10 dagar. Det är knappt att det blir vått i jorden för det kommer bara en lite mm eller två när det skurar... unsure.gif Vill faktiskt ha en redig regnskur så att jag slipper vattna.

Ciczi
*solis*
CITAT (ciczi @ 16-05-2005, 20:58)
Ja här regnar det inte så mycket i a f. Jag har fått ca 7 mm på 10 dagar. Det är knappt att det blir vått i jorden för det kommer bara en lite mm eller två när det skurar... unsure.gif Vill faktiskt ha en redig regnskur så att jag slipper vattna.

Ciczi

Det samma tänker jag med:att slippa vattna smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon