Monarda
Äntligen får man sova på nätterna utan krafs, krafs på dörren. Först var vi tveksamma eftersom vår katt är 13 år och kanske inte skulle ta till sig nymodigheten. Men det var betydligt lättare än att lära en gammal hund att sitta! Bassen fattade tämligen omgående vad det var frågan om och promenerar nu ut och in som det passar. Häromnatten lyckades han dock släpa in en sork, lika stor som ett marsvin. Fattar inte hur han lyckades få in den samtidigt med sig själv. Turligt nog var den stendöd!
Kan verkligen rekomendera detta till sömnstörda kattägare.
renate
Kattluckan jag intallerade i höst,är det bästa jag gjort sedan länge,ska köper en ny,en som är lite tätare,det drar rätt bra ifrån den jag har på vintern.
*solis*
Oj oj vad härligt! När mina hundar behöver gå ut så det är bara att trava iväg vilken tid på dygnet det än är wub.gif

Men det är faktiskt rätt härligt att till ex. komma ut mitt i natten då staden är tyst och det är endast hundarna och jag ute smile.gif
renate
Jag har förutom mina 2 katter en hund,hon använder inte kattluckan,ha ha ha.Men mitt i natten går vi inte ut,då sover vi.
*solis*
CITAT (renate @ 19-05-2005, 21:08)
Jag har förutom mina 2 katter en hund,hon använder inte kattluckan,ha ha ha.Men mitt i natten går vi inte ut,då sover vi.

Blir dina hundar aldrig dåliga i magen ohmy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon