Full version: VEM VANN ?
råse-marie
Vem var det som vann melodifestivalen unsure.gif
tittade ett tag på röstningen men tröttnade .

Någon som sitter inne med upplysningar biggrin.gif
*Felix matte*
Enligt tidningarna så vann Grekland. Martin hamnade som väntat långt ner... eller kanske sist... jag vet inte hur många som tävlade men han blev nr 19.
Fröis
nä, undra hur många som orka titta på hela omröstningen. Jag somnade..sad.gif bra sömnpiller
Zazu
Grekland vann, martin slutade på en 19 plats av 24 bidrag
(Vi skulle ha skickat Nanne)
Sulawesii
Rätt låt vann! Tycker jag.
Gillade Schweiz och Norge också. Men, hur Lettlands låt kunde hamna så långt upp är för mig ett mysterium.
Åsa, mälardalen zon 2
Mitt största mysterium är hur Moldavien tog sig så långt upp på listan jag tyckte det var som en mycket dålig kopia av Red hot chilipeppers.
Yin o Yang
CITAT (Åsa @ mälardalen zon 2,22-05-2005, 13:41)
Mitt största mysterium är hur Moldavien tog sig så långt upp på listan jag tyckte det var som en mycket dålig kopia av Red hot chilipeppers.

Håller med till 100% - hur kunde den få så många röster wacko.gif . Tycker nog att rätt låt vann, men att Sverige borde hamnat lite högre. Var det någon mer som tänkte på att det skulle vara tunnor, oljefat, pukor, bongotrummor i år?
curman
Det verkar som om östländernas musiksmak börjar råda mer o mer, det är nog därför det var så många "konstiga" låtar som det gick bra för. De har lite annan stil helt enkelt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon