JensT
Visst skall man få säga sin mening och visst skall man tåla att höra sanningen, MEN nån måtta får det faktiskt vara.

Kan ni som bara hackar å trycker ner andra ta och lugna ner er lite, här skall ni få lite tips på alternativ så ni kan sluta med att sänka trivselnivån på Odla.nu:

1. Lösa problem hos sig själv i första hand.
2. Terapi för att kontrollera sin ilska.
3. Lär er Yoga eller liknande avslappningstekniker.

Finns säkert mer tips än dessa.

Obs! Kom ihåg att trots energin ni bråkstakar lägger ner här i forumet så gäller detta i slutändan.
andersen
Hej Jens och välkommen till forumet, jag skall göra mitt för att det inte skall käftas och bråkas på forumet.
pejori
hej och välkommen hit
att starta en käftatråd är kanske inte det bästa sät att göra entré på ett forum med.
Reserv
CITAT (JensT @ 18-06-2005, 13:36)
Visst skall man få säga sin mening och visst skall man tåla att höra sanningen, MEN nån måtta får det faktiskt vara.

Kan ni som bara hackar å trycker ner andra ta och lugna ner er lite, här skall ni få lite tips på alternativ så ni kan sluta med att sänka trivselnivån på Odla.nu:

1. Lösa problem hos sig själv i första hand.
2. Terapi för att kontrollera sin ilska.
3. Lär er Yoga eller liknande avslappningstekniker.

Finns säkert mer tips än dessa.

Obs! Kom ihåg att trots energin ni bråkstakar lägger ner här i forumet så gäller detta i slutändan.

Allting är relativt, du har just nu själv pekat ut andra som nertryckare, och detta i ditt första inlägg här Grattis och välkommen! Jag måste få fråga, är dessa tre punkter nåt som du själv testat? Jag tänkte så du vet om det ger bra resultat rolleyes.gif
Virgo
Don´t feed the troll!
Reserv
CITAT (Virgo @ 18-06-2005, 18:26)
Don´t feed the troll!

Mhmm, misstänkte nästan det huh.gif
andersen
CITAT (Virgo @ 18-06-2005, 18:26)
Don´t feed the troll!

Och vem är troll den här gången?jag blir så lessen över att en del tar till sådana ord. Jag hadde hoppas att forumet skulle bli bättre men inte då.
zaaritha
Jaha? Du går ut hårt du, välkommen till forumet, i alla fall! rolleyes.gif
JensT
Hej

Ursäkta min hårda start här på Odla.nu.

Nä nåt troll är jag inte trots mitt lurviga hår. laugh.gif

Jo du Reserv.
Detta är mina erfarenheter av dessa punkter:

1. Lösa problem hos sig själv i första hand.
>Efter att ha hållit på med diverse småstrul sen jag var nio som har eskalerat till grövre grejer, då både bus/brott och saker man blir beroende av, oroat ihjäl min Mor som vars hjärta faktiskt inte orkade med mer (Dock så säger Läkaren nåt helt annat men jag tror inte på Honom) när jag var som mest nere i drogerna och som pricken över i´et den svåra misshandeln av min Far. Så har jag haft tur att fått hjälp av Rättssystemet, Sociala, Sjukvården och Släkt med detta, det tog tid och var tufft värre jag nånsin trott men det var räddningen så här med facit i hand.
2. Terapi för att kontrollera sin ilska.
> Hjälp av dom ovan nämnda samt fått en rejäl dos upptuktning på ett undomshem.
3. Lär er Yoga eller liknande avslappningstekniker.
>Det är helt fantastiskt jag kör Yoga och det är toppen, har ni inte provat så våga testa det.

Så svar JA jag vet att dom punkterna fungerar, tyvärr måste man vara stark och ha stöd innan man tappar kontrollen och inte kan lösa problem hos sig själv.

Tack för mig och det är det sista angreppet av mig.

Tack för välkommnandet, hoppas att jag kan bidra med nåt vettigt i nåt av Trädgårdsforumena och kanske även här om jag får en chans till det.
Tänkte lära mig en massa på egen hand genom misstag och böcker, har hittat en massa på Bibloteket.

Mvh JensT
zaaritha
Klart att du har nå´t att tillföra på forumet!!
Magdis
Hej och välkommen hit Jens T!
carol
Hej och välkommen Jens! Kul med ett torp, vill jag också ha. wub.gif
renate
Välkommen på forumet Jens.Det är modigt av dig att skriver ett så öppet inlägg om dig själv.Jag hoppas att det går bra för dig i fortsättningen.Lycka till med ditt torp.Här på forumet kan du får massor med råd och hjälp.
pejori
ska bli spännande och se om han dycker upp någon mer gång rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Hannele
Vem har bråkat? JensT? Var? När? unsure.gif wacko.gif blink.gif
Ophelia
CITAT (JensT @ 18-06-2005, 13:36)
Visst skall man få säga sin mening och visst skall man tåla att höra sanningen, MEN nån måtta får det faktiskt vara.

Kan ni som bara hackar å trycker ner andra ta och lugna ner er lite, här skall ni få lite tips på alternativ så ni kan sluta med att sänka trivselnivån på Odla.nu:

1. Lösa problem hos sig själv i första hand.
2. Terapi för att kontrollera sin ilska.
3. Lär er Yoga eller liknande avslappningstekniker.

Finns säkert mer tips än dessa.

Obs! Kom ihåg att trots energin ni bråkstakar lägger ner här i forumet så gäller detta i slutändan.

Vet du en sak? Vore det inte bättre att man lär sig en teknik att logga ur från forumet istället? Eller surfa vidare! Eller inte svara! smile.gif
JensT
CITAT (pejori @ 20-06-2005, 12:07)
ska bli spännande och se om han dycker upp någon mer gång rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

Tittut! biggrin.gif
pejori
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon