Full version: Fråga
Inga från Närke
Kolla mitt inlägg i här:
http://www.odla.nu/forums/index.php?act=ST...51279e2283e30e2 eller är det inte en tillräckligt fin sort. Någon i detta forum där alla är så duktiga borde veta tycker jag. Men oftast så får jag inga svar på vad jag än frågar eller skriver om vad kan det bero på? Möjligen ett svar sedan faller mina inägg bort.
fjodor
du är troligtvis en total NOLLA och ingen SER dig!!!



biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


nej , givtevis inte,,, men dina frågor kanske är FÖR svåra för vår eminent kompetenta svarsjury???????


Själv kan jag inget om rosor...
Inga från Närke
Jag får väl skriva större och göra stora bilder då eller vad tror du biggrin.gif rolleyes.gif
fjodor
NU skall du se att du får svar!!


biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif


och PS ursäkta om jag var för busig......

fjodor
groowymama
Du har många härliga bilder i din album wub.gif Jag var bara tvungen att kolla smile.gif
Ina
Jag skulle mer än gärna svara dej Inga om jag visste vad din vackra ros heter! Men vet jag inte svaret så känns det bara dumt att skriva inlägg... Hoppas att någon roskunnig läser och kan svara nu! smile.gif
kerstin z5-6
Rosa majalis , Tornedals ros -fylld kanelros -kärt barn har många namn
netaave
Jag tittade på din bild och försökte till och med slå upp rosen för att hjälpa till.
Hittade den inte.
Om du kollar så ser du att det är fler som inte får svar, jag är också en av dom ibland, men varför hetsa upp sig för det. Det är väl ingen som kan/vet något om just det vi skrivit då.
Lägg energin på annat.
Inga från Närke
CITAT (kerstin z5-6 @ 28-06-2005, 22:36)
Rosa majalis , Tornedals ros -fylld kanelros -kärt barn har många namn

Tack för svaret. Ska leta lite efter bilder får vi se om det stämmer men det tror jag eftersom du svarade kerstin. biggrin.gif
Inga från Närke
CITAT (netaave @ 28-06-2005, 22:49)
Om du kollar så ser du att det är fler som inte får svar, jag är också en av dom ibland, men varför hetsa upp sig för det. Det är väl ingen som kan/vet något om just det vi skrivit då.
Lägg energin på annat.

Vem hetsa upp sig? Du möjligen inte jag.
Men ibland måste man lägga en liten kommentar för att ni ska vakna, Det gällde inte bara detta inlägget utan det är flera som jag skrivit och det bara har försvunnit så det så. Men jag provar flera gånger.
Ha en bra kväll.
kerstin z5-6
Har tyvärr inte sett din fråga förrän nu .. att inlägg försvinner kan ju bara bero på att de "trillar ur sidan , redan på en dag -om ingen tror sej veta svaret o därmed inte skriver något .
har ingen garati för min gissning -men blommar nu , rosa, dubbla och storleken i förhållande till din hand -Vissnar de i brunt o det bruna sitter kvar ett tag ?
Då är det Tornedalsrosen R majalis
Har ingen superbra bild själv men här är mitt ex
liv
Skam den som ger sig. Fortsätt skriv du . Svaren kommer nog
Liv
Inga från Närke
CITAT (groowymama @ 28-06-2005, 22:26)
Du har många härliga bilder i din album wub.gif Jag var bara tvungen att kolla smile.gif

Tack för det solis. Du har fina hundar.
Ny bild på stammen o rosen igen men de blev suddig. Ska försöka få tag i en finare kamera till helgen. Fotade kl.22,15 ca.
kerstin z5-6
Ja tack mer foto smile.gif
Hannele
Jag har svarat där frågan hör hemma. sleep.gif
groowymama
CITAT (Hannele @ 30-06-2005, 17:37)
Jag har svarat där frågan hör hemma. sleep.gif

Du är sååå duktig sååå biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon