groowymama
Jag verkligen gillar doften av rökelse men jag har för mig att dessa rökelse skulle vara giftiga?

Och hur är det med dessa doftande ljus;kan dessa vara giftiga?
GoSatta
ingen aning men nu blev jag sugen så drog igång en gammal nag champa köp i Indien 2000 export forbidden quality.
groowymama
CITAT (GoSatta @ 28-06-2005, 23:43)
ingen aning men nu blev jag sugen så drog igång en gammal nag champa köp i Indien 2000 export forbidden quality.

Varför är den förbjuden ohmy.gif
GoSatta
den av bra kvalitet behåller dom i landet, export quality är andrahands sorteringen, ungefär samma sak som orrefors och costa boda säljer vid sina värkstäder eller blåshyttor eller vad det nu heter.
*Felix matte*
Detta har jag skrivit om en gång här på forum... läste i tidning att man uppmätt väldigt höga halter av "giftigt innehåll" i tempel där man eldade rökelser... faktiskt så var de mycket farligare än cigarettrök.

efter det for alla rökelsepinnar i soppåsen.
groowymama
Aha;nu fattar jag.
groowymama
CITAT (Felix matte @ 28-06-2005, 23:47)
Detta har jag skrivit om en gång här på forum... läste i tidning att man uppmätt väldigt höga halter av "giftigt innehåll" i tempel där man eldade rökelser... faktiskt så var de mycket farligare än cigarettrök.

efter det for alla rökelsepinnar i soppåsen.

Hade ett svagt minne av att jag läst om detta här på forumet tidigare.
liv
Jag får ialla fall huvudverk ,snuva och rinnande ögon av rökelse.
tror det finns olija kvaliteerpå dem. Prova med salvia.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon