Full version: Gömd i toaletten
kristerh
Hittade den här "nyheten" i aftonbladet om någon som gömt sig i skiten på ett utedass för att kunna se när tjejerna satte sig...
hur sjuk får man bli wink.gif kletigt
krister
Rossi
Jisses .... Han måtte ha varit fruktansvärd svältfödd. Utsätta sig för något sådant bara för att få en glimt.

Får man nu lov att använda uttrycket "han måste vara störd"?

smile.gif
kristerh
CITAT (Rossi @ 29-06-2005, 12:42)
Får man nu lov att använda uttrycket "han måste vara störd"?

smile.gif

Det får man absolut i det här fallet.
krister
groowymama
Fyyy vad äckligt!
Vicke
Blä.
Hannele
Det var ju inte ens i Sverige... jag vill inte veta vad alla galningar gör. wacko.gif
Caprice
Gör man så drastiska gärningar undrar jag om han inte tände på "omgivningen", det han låg i....?



Caprice
groowymama
CITAT (Caprice @ 29-06-2005, 15:43)
Gör man så drastiska gärningar undrar jag om han inte tände på "omgivningen", det han låg i....?



Caprice

Alltså "skit tändning" hihi hi biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
Dzad
Haha. Han var väl värd att få titta lite... tänk vad han utsatte sig för!

rolleyes.gif
*Felix matte*
När jag var barn och gick i byskolan som hade torrdass så hände det då och då att killarna gick in i "mittendelen"... den där man kunde se baksidan av torrdassen... en gång så hade de gjort en "öglesnara" och när magister satt och gjorde sitt så stoppade de snaran runt hans p..g och drog åt ohmy.gif

Ett jäkla ståhej var det efteråt men jag minns inte om någon erkände... iaf så var det så "på den tiden" att även oskyldiga straffades... till exempel så ombads vi ibland att gå ut och hämta ris när någon varit olydig...ovannämnda magister såg alltid till att "rishämtaren" fick första rappen ohmy.gif mad.gif

Hade det varit idag så hade väl de skyldiga hamnat på "sluten avdelning"

I början av maj återsåg jag min hemby (27 år sen sist) fotade min gamla skola wub.gif

TeliaNet
fick precis tankarna till hultsfredsfestivalen...
zaaritha
Glerrk!
När jag gick i femte klass, fanns en elev, som gjorde så!
Man fick alltid kolla, innan man satte sej på "holken"!
*Felix matte*
Kan berätta en till "kul" händelse från förr (på 50-talet)

Nämnda magister bodde med fru i lärarbostaden som låg kanske 50 meter till höger om skolbyggnaden...pojkarna som hade mest "spring i bena" eller om man ska säga "mest rackartyg i byxorna"... kom en vinterkväll på att de kunde skrämma magistern ordentligt... sagt och gjort... en av dem klättrade uppför brandstegen och applicerade ett antal Tomtebloss vid fönsterblecket till magisterns sovrum... de andra två hjälptes åt att dra undan farstubron... blossen tändes på då grabbarna såg att magistern gick uppför trappan till sovrummet... strax hördes ett vrål::: Gerda Gerda (frun hette så) hela huset brinner!!!! och han sprang nerför trappan ut genom dörren och.... föll ett par meter ohmy.gif
rabalder
Nu har jag tagit en öl...
Visst ska väl all skit vara på dasset????
*Felix matte*
CITAT (rabalder @ 01-07-2005, 22:09)
Nu har jag tagit en öl...
Visst ska väl all skit vara på dasset????

?
rabalder
Kristerh s inlägg svarade jag på. måste jag förklara??
zaaritha
Skit i dasstunnan, ja!
Men--inte skit under!!!!!!!!! sad.gif
rabalder
miss.....
*Felix matte*
CITAT (rabalder @ 01-07-2005, 22:15)
Kristerh s inlägg svarade jag på. måste jag förklara??

Ok wub.gif
rabalder
Jag var Felix matte också...
Men han dog vår fina labrador!!! Har du hund?
zaaritha
???????
*Felix matte*
CITAT (rabalder @ 01-07-2005, 22:36)
Jag var Felix matte också...
Men han dog vår fina labrador!!! Har du hund?

Labradoren Fia har dotter min wub.gif Felix är min trogna följeslagare..
på bilden ligger han och väntar på att jag ska gå och lägga mig när jag sitter och surfar... han går nämligen aldrig i säng före mig och kliver aldrig upp före mig. tongue.gif wub.gif

zaaritha
Har "sagt" det förut! Felix ser ut att vara en underbar hund!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon