Tropeden
...JAG HAR BARA ETT NICK!! Och det är Tropeden. Även om en del forumister inte verkar tro det...

För min del började det som ett skämt att jag skulle vara Reserv för att jag råkade stava ett litet litet ord likadant. Hängde med det skämtet och helt plötsligt verkar flera tro att jag har flera nicks?!? Ni är ju lite... ja, ska nog låta det vara osagt förresten...

Men för klarhetens skull. Jag har bara en endaste signatur på detta forum och det är Tropeden och inget annat. Är en enda person och har ingenting att dölja. Men därmed inte sagt att jag kommer att avslöja något om mig själv, mer än vad som känns rätt.
mad.gif
FÖRSTÅTT?!?

Ursäkta skriket, men känner mig i behov av att höja rösten lite...

Så. Nu känns det genast lite bättre... smile.gif
Snakis
Skrik på du, jag har också blivit "beskylld" av samma person att ha fler nicks. Nu har jag inte det, men ÄVEN om jag hade har ingen med det att göra. Vi lever väl i ett fritt land?
Och varför ska man ha flera alias när man ändå är anonym????? wink.gif
Snakis
Märkligt att detta inlägg tystas ner. Har inte Betty Boop någon kommentar? Det var ju ändå du som kom med dessa påståenden. Eller vill du ligga lågt nu när du ställs till svars?
kristerh
Hur känsliga är ni wink.gif kan ni inte bara skaka av er detta och lägga ner den här diskussionen wub.gif
krister
Snakis
Kristerh, skulle du göra det? Varför tror vissa att de är förmer än andra och kan komma med falska påståenden och sedan låtsas som ingenting??? Jag tar gärna kritik men inga LÖGNER!!!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon