Full version: Turbulens
zaaritha
Har tydligen vart turbulens på detta forum?!
Har vart borta på grund av åskdrabbat modem............
Reserv
CITAT (zaaritha @ 07-07-2005, 22:05)
Har tydligen vart turbulens på detta forum?!
Har vart borta på grund av åskdrabbat modem............

Aha, tog vi "semester" samtidigt du och jag rolleyes.gif ?
*Felix matte*
Friska fläktar är väl aldrig av ondo tongue.gif laugh.gif här är hur trevligt som helst wub.gif
Synd att åskan ställer till med jox sad.gif ... hoppas du slipper mer strul med modemet. wub.gif
zaaritha
Mitt modem ballade ur i måndags--i e-m:s var också ett helsicker åskväder!
Då sa Christers modem "tack o adjö"........
Jag satt i ladan i e-m:s med get o hund! Enda stället utan kontakter som det slig gnistor ur...............
USCH!!
Reserv
CITAT (zaaritha @ 07-07-2005, 22:11)
Mitt modem ballade ur i måndags--i e-m:s var också ett helsicker åskväder!
Då sa Christers modem "tack o adjö"........
Jag satt i ladan i e-m:s med get o hund! Enda stället utan kontakter som det slig gnistor ur...............
USCH!!

Ruggans!! Det är otäcka grejer det där med blixtrande kontakter. Vi har lyckats få en semester från odla samtidigt du och jag rolleyes.gif det är nästan så man får lite abstinens ändå tongue.gif
Ina
Här gick strömmen helt plöstligt och jag fick panik - sprang och drog ur kontakterna till telefon och ADSL-modem snabbt som blixten... hehe, blev nästan lite kul det där wink.gif... Som tur var så var det inget som hann gå sönder, men det tog ett bra tag innan vi vågade sätta i alla kontakter igen!
zaaritha
Javisst, man får verkligen abstinens!! rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon