Full version: Rångedala
Mian
Är det någon som vet om det är bra kvalitet på växterna från Rångedala? Jag skall anlägga en ny rosenrabatt så jag behöver ett antal rosor, och Rångedala var ju hälften så dyra som tex Zetas. Å andra sidan vet man att man får kvalitetsprodukter från Zetas. Jag har aldrig beställt växter på postorder förut så jag är lite fundersam. Men har någon av er bra erfarenheter av Rångedala så är det inget att fundera på!
Ann-Christine
En väninna till mej har skickat efter växter därifrån flera gånger och hon har i alla fall varit nöjd med det hon beställt. Nu tror jag inte hon har beställt några rosor men om andra växter är bra så borde väl dom vara det också. smile.gif
Ingrid på Västkusten
Har besökt Rångedala IRL och det är ett bra ställe.

Hälsar Ingrid
Sylvia
Samma här, jag har besökt dem flera ggr och det jag har köpt har varit bra grejer.
Mian
Tack alla! Då tror jag nog att jag törs skicka efter. O, vad roligt det skall bli, älskar att handla växter. Nu sitter jag här med en nyföding också så internet handle passar alldles utmärkt. Både billigt och praktiskt!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon