Full version: Nya bilder
anne
rolleyes.gif Har precis lagt in nya bilder i mitt album tagna i växthuset. Välkommen in och titta. Hälsningar Anne rolleyes.gif
Gunvor Nilsson
Hej Anne! Så trevligt det ser ut i ditt växthus! Växer så det knakar förstår jag. Hur gör du med änglatrumpeterna - delar du upp dom sen så du får en i varje kruka?
Och vad är det, ditt nyförvärv? Ovanlig och vacker blomma!
/Gunvor smile.gif
Christoffer
Dina bilder håller en mycket hög klass, både i kvalité och objekt, men det vet du? wub.gif
anne
tongue.gif Hej gunvor. Nyförvärvet är en Classic Star stjärnpelargon och den andra är doft pelargon, när jag luktar på den så tycker jag att det doftar en blandning av kardemumma och kanel. Ja änglisarna plantas om en och en. tongue.gif
anne
wacko.gif Chrille tycker du verkligen att de är så bra, jag missade en del viktig info tack vare att man är så lat och läser inte instruktions boken. Så jag Tackar för berömet. H Anne tongue.gif
Ann-Christine
Vilka härliga bilder. Så där långt har inte jag kommit än så jag undrar var i landet bor du? Själv bor jag i Gästrikland, zon 4.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon