Kattmatte
Har aldrig ens tänkt på att odla.nu hade ett eget bollplank. Jag hoppas att man kan få bra idéer och inlägg här i rabattdebatten; ser fram emot det.
Själv känner jag mig grundlurad i dessa tider när man tittar ut genom fönstret i Stockholm och ser solsolsol och sen fryser "wöva" av sig när man går ut. Fy bubblan. Jag väntar med iver på att få flytta ner till skånska myllan snart och mitt nya hem och stoooora ....trädgård..? En sönderbränd, av mossa övertagen sluttande fotbollsplan är väl vad det egentligen är men OJ vad utmaning det är att få börja göra om den till en RIKTIG trädgård. ...sa jag att jag väntde med iver? I-V-E-R! muahaha So long Stockholm - hello Everöd!


Å vad jag längtar!
Almdalen
Förstår att du längtar, underbart att påta i jorden även om allt inte blir som man tänkt sig.
På dessa sidor kan du få både uppmuntran och besked på dumheter som du gör. Det låter väl bra.
När kommer du till vår härliga landsände?
biggrin.gif laugh.gif
Ingegerd
Kattmatte
Tack. Jo du - jag ser fram emot att lära mig massa nytt här.
Med lite tur så kanske jag blir permanent skåning till sena sommaren. Hurra!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon