Full version: Nytt lösenord?
Carina
Hej!

Fick ett mail från odla.nu om att jag begärt nytt lösenord till forumet.....men det har jag INTE gjort.
Är det nån mer än jag som råkat ut för detta?
Jag returnerade aldrig mailet så jag behåller mitt gamla lösenord, men varför blir det så här?

Mvh, Carina
Ingemar
Eftersom man fyller i användarnamnet för att få sitt lösenord hemskickat är det förmodligen någon som glömt sitt lösenord och användarnamnet, och tror sig ha användarnamnet "Carina". Förmodligen har dom något liknande.
annie
Hej!
Javisst jag har råkat ut för begäran om ny lösen till min e-post fast jag inte begärt detta. Någon annan har troligtvis försökt logga in och det har inte funkat och begärt ny lösen som då kom till mig. Detta upprepade sig eftersom personen inte fick någon ny lösen, den gick ju till mig. Det kan säkert bli så om man inte kommer ihåg vad man heter/kallar sig och flera heter snarlikt. Jag kunde inte logga in en tid, men nu är det glömt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon