Full version: öööh dator uppe...
abborrmaster
Data varit nere i fem år nu så orkar man läsa alla grunkor som skrivits verkligen?????

/Simon
Almdalen
Välkommen tillbaka, förstår att det är svårt. Men se det positivt, du har kvällen räddad.
biggrin.gif laugh.gif
Ingegerd
Fialotta
Hej o Hå---läs på tongue.gif tongue.gif

Skönt att det inte va nåt värre rolleyes.gif
Välkommen tillbaks önskar iron -maudan
lolo
Välkommen tillbaka, Simon! Lova att inte lämna oss igen..... sad.gif

mvh

Ann-Louise i Umeå smile.gif
Betty
Ser man på, där är du ju!!! Welcome back! smile.gif
peter
hej, du hade väl inte råkat vattna lite på tangentbordet också i all hast. Det hände mig en gång. Hade krukor på skrivbordet och av en klantig anledning så råkade jag svepa med kannan över min bärbara som fick sig en ofrivillig duch.... men efter lite assistans från en kunnig vän så blev datorn som ny nästan.
I fortsättningen skall jag bara vattna krukväxter tongue.gif
*Felix matte*
Så trevligt att du är tillbaka Simon smile.gif
Helen i Skåne
Säkert alla frön som vuxit honom och datorn över huvudet... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
abborrmaster
hehe.... fan va lång tid det tog innan jag svarade... Börjar bli lat... Eller mycket o göra bland krukorna ioförsej...

vatte på datorn? nee hehe.... men en massa frön som fastnar emellan tangenterna är inte ovanligt smile.gif

Tack för ett så fett välkomnande! biggrin.gif

/Simon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon