Full version: Saknad
Kathy
Jag saknar min lille kisse....

Det är 2 veckor imorgon...
yenny
förstår det.. Det är så jobbigt att behöva mista en katt som inte fått leva klart... vet precis hur det känns.

Kram
Biggan_
Det tar sin tid att komma över den värsta sorgen, och man blir påmind hela tiden i början av vanor och saker som hänger ihop med älsklingen. Men det blir bättre med tiden. Du får en tröstekram, hoppas den hjälper lite iallafall wub.gif
Susanna
Sorg efter älskade djur kan sitta i länge. Jag gråter fortfarande ibland av saknad efter min hund Moses, som gick bort för mer än ett år sedan. Men oftast tänker jag på honom med glädje. Jag hoppas att du också kommer kunna tänka med glädlje på de stunder som ni fick tillsammans.
Reserv
Usch Scrollan, jag har tänkt så mycket på dig och lillkissen sad.gif Hoppas att det bara är en tillfällig formsvacka som gör att det känns hårt just nu, men gråt du, det behövs när man vart med om sånt här. En bamsekram från mig som tänker på dig varje dag. wub.gif
Bjäbban
Vet alltför väl hur det käns.. sad.gif
#kramar om#
kristerh
Jag tänkte på dig när jag gosade med min egen lilla kisse imorse
wub.gif
krister
silos
Tröstekramar kommer här wub.gif wub.gif wub.gif
Sylvia
Tänk på att det sitter massor av gulliga katter i olika katthem och bara väntar på att du ska komma och hämta ett par gullesnuttar och ge dem ett gott hem!
Men vad hände med din katt, jag har inte sett den tråden?
liv
Trösta digt med att din katt har det bra nu i sin katthimmel , där den slipper all smärta och lidande.

Och ni gjorde så gott ni kunde och det är underbart , alla skulle inte gjort samma sak.
Kramar
smile.gif
lilla mamma
Ni fick en fin men kort tid tillsammans, missen och du.

I katthimlen finns inga hundar, inga elaka människor och massor av Whiskas
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon