Sidor: 1, 2, 3, 4
silos
Hej alla vänner;tänkte att nu är det dags för mig att starta ett tråd där jag skriver mina funderingar smile.gif

För närvarande är jag fullständigt fylld av glädje, lycka, sköna tankar,tacksamhet,kärlek ja helt enkelt allt som är underbart wub.gif

Idag var jag i lekparken och gungade och njöt av solsken, fjärilarna och fågelkvitter wub.gif

Hämtade sen grannens lille kille på 1år och vi satt och gungade en lång stund wub.gif

Tidigare på dagen hämtade jag tapetprovkataloger och köpte nya tapetknivar. Två av mina vovvar fick följa med mig och oj oj vad de tyckte om att vara med mig på äventyr smile.gif

Häromdagen hämtade jag massor av sagoböcker ifrån Biblan och jag blir så glad av att läsa sagor smile.gif

I lördags dansade jag afrikansk dans på scen här i stan! biggrin.gif laugh.gif smile.gif Och det var såååå roligt och oj oj vilka aploder jag fick hi hi biggrin.gif
En Afrikansk tjej visade hur man dansade till häftiga trummor (Afrikanska män som spelare på trummorna alltså) och den tjejen kunde vicka på rumpan biggrin.gif

Det var Mälardalens dag här och massor av olika föreningar visade vad de gjorde. Jag plockade godis ifrån varje stånd och gick en runda till så att halva väskan blev full HI HI:lördagsgodis för mig som jag mumsade i mig senare under kvällen tillsammans med mina vuxna barn biggrin.gif

Att ha roligt behöver inte kosta någonting alls smile.gif
Berit
Du är modig du, Silos laugh.gif laugh.gif laugh.gif . Härligt att släppa loss.
silos
CITAT (Berit @ 23-08-2005, 16:32)
Du är modig du, Silos laugh.gif laugh.gif laugh.gif . Härligt att släppa loss.

Livet är alldeles för kort för att vara rädd och inte våga:visst är jag modig även min yngsta dotter sa det samma smile.gif wub.gif smile.gif
Kathy
Vilken tråd, en alldeles egen...fylld med livsglädje! Härligt! wub.gif

Hur gick det med bloggandet, föresten?
silos
CITAT (Scrollan @ 23-08-2005, 16:45)
Vilken tråd, en alldeles egen...fylld med livsglädje! Härligt! wub.gif

Hur gick det med bloggandet, föresten?

Det var så trist eftersom jag inte fick respons för mina skriverier;jag kände som att jag var ensam därinne.Nu är det länge sedan som jag skrev på bloggis.
silos
Det är alldeles sant:det finns kärlek i luften wub.gif wub.gif wub.gif
silos
Nu är det dags för mig att lämna Odla-vänner och göra lite annat; det blir inga praliner för min del men massor av frukt medans jag kollar på en film som är barnfilm och handlar om en hund smile.gif
Kanske kommer jag tillbaka senare ikväll eller kanske inte;den som lever ser det......

Bye bye tills vi ses igen wub.gif
silos
Vill bara berätta att jag har funnit de allra finaste färgerna och pennorna som jag nu ritar mitt liv med wub.gif smile.gif biggrin.gif Och det kommer nya färger hela tiden som jag aldrig kunnat se förrut wub.gif Det är sann lycka wub.gif
silos
Visst finns det en sång som börjar så här: jag skall måla hela världen lilla mamma?
*Felix matte*
Jag ska måla hela världen lilla mamma
full av solsken varje dag.
Om det regnar och är grått det gör desamma
du ska solsken i ditt fönster ändå ha.
Alla blommorna jag gärna ville köpa
lilla mamma jag ska måla dem till dig
Jag ska måla hela världen lilla mamma
Så allt ska bli så ljust och glatt för dig.

Önska lilla mamma, önska vad du vill


sen minns jag inte....

var det inte Karin Falk som sjöng den i Rännstensungar unsure.gif
silos
CITAT (Felix matte @ 23-08-2005, 20:52)
Jag ska måla hela världen lilla mamma
full av solsken varje dag.
Om det regnar och är grått det gör desamma
du ska solsken i ditt fönster ändå ha.

sen minns jag inte....

ÅÅÅ;tack såååå mycket Felix matte wub.gif
Den sången älskar jag wub.gif
Reserv
Gråt ej lilla mamma önska vad du vill
färgerna är många och de räcker till
himmlens alla stjärnor sagans alla slott
önska lilla mamma, mamma önska blott

Jag ska måla hela världen lilla mamma
full av solsken varje dag
om det regnar och är grått det gör det samma
du ska solsken i ditt fönster ändå ha

alla blommorna du gärna ville köpa
lilla mamma jag ska måla dem till dig
jag ska måla hela världen lilla mamma
så livet blir så ljust och glatt för dig.
silos
CITAT (Reserv @ 23-08-2005, 21:01)
Gråt ej lilla mamma önska vad du vill
färgerna är många och de räcker till
himmlens alla stjärnor sagans alla slott
önska lilla mamma, mamma önska blott

Jag ska måla hela världen lilla mamma
full av solsken varje dag
om det regnar och är grått det gör det samma
du ska solsken i ditt fönster ändå ha

alla blommorna du gärna ville köpa
lilla mamma jag ska måla dem till dig
jag ska måla hela världen lilla mamma
så livet blir så ljust och glatt för dig.

Tack Reserv;uhuuuu, nu pölar jag igen,denna sång är såå vacker tycker jag och jag tänker nu hur jag målar min värld för min mamma;kanske ser hon ifrån andevärlden wub.gif
silos
Skördetiden är en härlig tid;häromdagen såg jag en STOR majsfällt för självplock;dit vill jag åka för att plocka,bara jag kan få skjuts av någon person smile.gif
Berit
Jag är barnsligt förtjust i dina bilder silos wub.gif wub.gif laugh.gif laugh.gif som tillsammans med din text blir både roligt och gulligt.

Har du inte funderat på att skriva en barnbok med bilder i. rolleyes.gif
kristerh
CITAT (Berit @ 24-08-2005, 08:25)
Jag är barnsligt förtjust i dina bilder silos wub.gif wub.gif laugh.gif laugh.gif som tillsammans med din text blir både roligt och gulligt.

Har du inte funderat på att skriva en barnbok med bilder i. rolleyes.gif

Jag håller med, var får du alla fina bilder ifrån?
det blir nog en bra bok.
krister
silos
CITAT (kristerh @ 24-08-2005, 09:21)
CITAT (Berit @ 24-08-2005, 08:25)
Jag är barnsligt förtjust i dina bilder silos wub.gif  wub.gif  laugh.gif  laugh.gif som tillsammans med din text blir både roligt och gulligt.

Har du inte funderat på att skriva en barnbok med bilder i. rolleyes.gif

Jag håller med, var får du alla fina bilder ifrån?
det blir nog en bra bok.
krister

Har alltid närt en dröm om att skriva en barnbok och faktiskt gjorde jag det och målade bilder till sagan och skickade till ett bokförlag men fick den tillbaka efter en lååång tid.

Bilderna här kommer ifrån Moppo Fanpages på google-sök.

I drömmen red jag i natt på en vacker häst men bara sadeln blev kvar hi hi hi biggrin.gif
Berit
Ramlade du av silos laugh.gif laugh.gif laugh.gif , hoppas att du inte har några brytna ben eller hjärnskakning.

Försök du igen med boken, skam den som ger sig rolleyes.gif
silos
CITAT (Berit @ 24-08-2005, 10:43)
Ramlade du av silos laugh.gif  :lol:  :lol: , hoppas att du inte har några brytna ben eller hjärnskakning.

Försök du igen med boken, skam den som ger sig rolleyes.gif



Ju;jag ramlade av laugh.gif och vänta på det rätta tillfället för att sätta igång med att skriva igen;och tillfället har närmat sig mycket biggrin.gif smile.gif wub.gif
silos
Igårkväll plockade jag röda vinbär när sonen och jag var på promenad med vovvarna;små vovvarna var mycket nyfikna på det jag gjorde och det är klart att de visste vad jag höll på med eftersom de alltid får smaka smile.gif
Speciellt Linda 8 åriga vovven min gillar bär av alla de slag wub.gif
silos
Igår blev vovvarna och jag jagade av riktigt ettriga myggor!
silos
Jippiiii:det har börjat regna och jag kan hoppa i vattenpölar och det är hur roligt som helst och vattnet är sommarvarmt wub.gif
silos
Jag måste nog inse att jag inte passar inom forumvärlden:min glädje,lycka,alla mina barnsliga upptåg behövs inte i de vuxnas värld sad.gif och eftersom det är nog det enda som jag har att skriva om så det blir trist att bara skriva som för sig själv sad.gif , det vill säga det blir få som har något att säga om mina inlägg sad.gif

Så det bästa är för mig i framtiden att använda min förmåga just inom sagovärlden som jag verkligen älskar och trivs när jag kan göra saker som jag mår bra utav:alltså är verksam i min egen atelje wub.gif wub.gif wub.gif

Vi kanske syns då och då när jag väljer att titta in och kanske skriva lite så HEEJDÅÅÅÅÅ till dess wub.gif wub.gif wub.gif
silos
Jag måste nog inse att jag inte passar inom forumvärlden:min glädje,lycka,alla mina barnsliga upptåg behövs inte i de vuxnas värld sad.gif  och eftersom det är nog det enda som jag har att skriva om så det blir trist att bara skriva som för sig själv sad.gif , det vill säga det blir få som har något att säga om mina inlägg sad.gif

Så det bästa är för mig i framtiden att använda min förmåga just inom sagovärlden som jag verkligen älskar och trivs när jag kan göra saker som jag mår bra utav:alltså är verksam i min egen atelje wub.gif  wub.gif  wub.gif

Vi kanske syns då och då när jag väljer att titta in och kanske skriva lite så HEEJDÅÅÅÅÅ till dess wub.gif  wub.gif  wub.gif[/QUOTE]
Måste bara tillägga att dessa mina rader är inte för att tigga om bekräftelse;endast fakta om hur jag upplever allt :wub
silos
CITAT (silos @ 25-08-2005, 15:40)
CITAT (silos @ 25-08-2005, 15:05)


Jag måste nog inse att jag inte passar inom forumvärlden:min glädje,lycka,alla mina barnsliga upptåg behövs inte i de vuxnas värld sad.gif  och eftersom det är nog det enda som jag har att skriva om så det blir trist att bara skriva som för sig själv sad.gif , det vill säga det blir få som har något att säga om mina inlägg sad.gif

Så det bästa är för mig i framtiden att använda min förmåga just inom sagovärlden som jag verkligen älskar och trivs när jag kan göra saker som jag mår bra utav:alltså är verksam i min egen atelje wub.gif  wub.gif  wub.gif

Vi kanske syns då och då när jag väljer att titta in och kanske skriva lite så HEEJDÅÅÅÅÅ till dess wub.gif  wub.gif  wub.gif

Måste bara tillägga att dessa mina rader är inte för att tigga om bekräftelse;endast fakta om hur jag upplever allt wub.gif


Och jag känner mig faktiskt osynlig just på Odla-Småpratet smile.gif
Fialotta
Nejdå...jag ser dig ...blir glad av dina bilder...men vet inte alltid vad jag ska svara bara.... smile.gif
Berit
Du är allt annat än osynlig silos biggrin.gif laugh.gif , dina roliga bilder bara sprakar av färg laugh.gif .

Skicka in boken du skrev förut till ett annat bokförlag, du måste prova olika förlag så får vi hoppas att något nappar och under tiden du väntar på deras svar så påbörjar du en ny bok Du tycker ju så mycket om att skriva, rita och måla.

För många år sedan hade jag också en tik som hette Linda, det var en strävhårig tax, hon tyckte också om bär, plockade sina blåbär själv och åt.

Vet ej hur många hundar jag har haft här i huset, som mest 23 st iaf på samma gång.

Där hundgårdarna låg förut finns en stor damm nu med 10 st. regnbågslaxar.

Skriv en bok om djur, barn älskar djur och även vi vuxna mår bra av djur.

Jag lovar att när du får ut din bok skall jag köpa ett ex.

Ta tag i ditt författande nu
wub.gif wub.gif
silos
JIHUUUUU:jag fick äntligen MAAAAT till mitt svulltna forum jag

biggrin.gif


Bilderna har inte jag själv gjort utan de kommer ifrån Moppo Funpages och jag tror att det är en svenska som ritar och hon bor i Amerikat smile.gif
silos
CITAT (Berit @ 25-08-2005, 19:30)
Du är allt annat än osynlig silos biggrin.gif laugh.gif , dina roliga bilder bara sprakar av färg laugh.gif .

Skicka in boken du skrev förut till ett annat bokförlag, du måste prova olika förlag så får vi hoppas att något nappar och under tiden du väntar på deras svar så påbörjar du en ny bok Du tycker ju så mycket om att skriva, rita och måla.

För många år sedan hade jag också en tik som hette Linda, det var en strävhårig tax, hon tyckte också om bär, plockade sina blåbär själv och åt.

Vet ej hur många hundar jag har haft här i huset, som mest 23 st iaf på samma gång.

Där hundgårdarna låg förut finns en stor damm nu med 10 st. regnbågslaxar.

Skriv en bok om djur, barn älskar djur och även vi vuxna mår bra av djur.

Jag lovar att när du får ut din bok skall jag köpa ett ex.

Ta tag i ditt författande nu
wub.gif wub.gif

Japp;djur är härliga både för barn och vuxna så den tanken tar jag till mig :TACK wub.gif
silos
About MillanNet:



Online since 1997.
Showcases thousands of original animations in gif and Flash, and hundreds of original cartoons, all made by me (Camilla Eriksson).
MillanNet gets more than 15,000,000 hits/month.

Camilla Maria Eriksson (a.k.a "Millan") Born 1967 in Gothenburg, Sweden.
Been a San Francisco resident since 1998.
Cartoonist / Illustrator / Author / Animator.
Vice President and Co-Founder of Care2.com
Comics syndicated in Europe by Bulls Presstjänst AB.
Comics syndicated in Asia by The Sun Media Group Sdn.
Books published by Rabén & Sjögren AB.
Comicalbum published by Tago Förlag/ Atlantic.
Member of Swedish Drawers Association, Illustrator Centrum and the Swedish Authors Association.
~ ~^

Det är HÄRIFRÅN som jag tar bilderna wub.gif
*Felix matte*
Hej Kylliki... jag såg dig nyss på SVT1 biggrin.gif
Annlo
CITAT (Felix matte @ 25-08-2005, 20:44)
Hej Kylliki... jag såg dig nyss på SVT1 biggrin.gif

Nämen, jag tänkte samma sak! ohmy.gif smile.gif
Men inte var det väl du Silos?
huh.gif
shiva
Jag tycker det är toppen att Du har en egen tråd med Dina funderingar, så jag till stor del slipper läsa Ditt poänglösa pladder! Skriv gärna Dina menlösa åsikter här, så jag vet hur jag ska slippa läsa vad Du tycker och tänker!
Magnus
*Felix matte*
CITAT (shiva @ 26-08-2005, 04:26)
Jag tycker det är toppen att Du har en egen tråd med Dina funderingar, så jag till stor del slipper läsa Ditt poänglösa pladder! Skriv gärna Dina menlösa åsikter här, så jag vet hur jag ska slippa läsa vad Du tycker och tänker!
Magnus

Det var väl onödigt sagt sad.gif Varför inte helt låta bli att läsa hennes inlägg om de nu är så menlösa mm.

Ord kan såra en människas själ
Ord kan glädja ens sinne

Ord kan göra en människa väl
men sätta sår i ens minne.

Välj dina ord när du säger dem
så att du ingen sårar

Ditt ord kan du aldrig ta igen
men lämna miljoner av tårar.
Berit
CITAT (Felix matte @ 26-08-2005, 06:25)
CITAT (shiva @ 26-08-2005, 04:26)
Jag tycker det är toppen att Du har en egen tråd med Dina funderingar, så jag till stor del slipper läsa Ditt poänglösa pladder! Skriv gärna Dina menlösa åsikter här, så jag vet hur jag ska slippa läsa vad Du tycker och tänker!
Magnus

Det var väl onödigt sagt sad.gif Varför inte helt låta bli att läsa hennes inlägg om de nu är så menlösa mm.

Ord kan såra en människas själ
Ord kan glädja ens sinne

Ord kan göra en människa väl
men sätta sår i ens minne.

Välj dina ord när du säger dem
så att du ingen sårar

Ditt ord kan du aldrig ta igen
men lämna miljoner av tårar.

Håller med Felix matte i varje ord. wub.gif

När nu Silos har en egen tråd, behöver du Shiva inte öppna den överhuvudtaget mad.gif
Gillan
CITAT (shiva @ 26-08-2005, 04:26)
Jag tycker det är toppen att Du har en egen tråd med Dina funderingar, så jag till stor del slipper läsa Ditt poänglösa pladder! Skriv gärna Dina menlösa åsikter här, så jag vet hur jag ska slippa läsa vad Du tycker och tänker!
Magnus

Det där var lågt wink.gif

Ett sår på huden läker och försvinner såsmåningom,
Ett sår i själen däremot...... mad.gif


håller med föregående- "Låt bli och läs!

Och du Silo, Fortsätt och skriv, det är skönt att läsa om din
livsglädje smile.gif
pisanggoreng
CITAT (shiva @ 26-08-2005, 04:26)
Jag tycker det är toppen att Du har en egen tråd med Dina funderingar, så jag till stor del slipper läsa Ditt poänglösa pladder! Skriv gärna Dina menlösa åsikter här, så jag vet hur jag ska slippa läsa vad Du tycker och tänker!
Magnus

Hur skulle det vara om du också öppnade en egen tråd..? Så kunde du spy din fula galla där utan att vi andra behövde störas.
silos
CITAT (Annlo @ 25-08-2005, 21:01)
CITAT (Felix matte @ 25-08-2005, 20:44)
Hej Kylliki... jag såg dig nyss på SVT1 biggrin.gif

Nämen, jag tänkte samma sak! ohmy.gif smile.gif
Men inte var det väl du Silos?
huh.gif

Inte visste jag att jag varit på SVT1 ohmy.gif
Det var så länge sedan som jag var det senaste gången biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
silos
CITAT (shiva @ 26-08-2005, 04:26)
Jag tycker det är toppen att Du har en egen tråd med Dina funderingar, så jag till stor del slipper läsa Ditt poänglösa pladder! Skriv gärna Dina menlösa åsikter här, så jag vet hur jag ska slippa läsa vad Du tycker och tänker!
Magnus

Tack för din åsikt fastän det är ju meningslöst för mig att svara eftersom du inte läser min tråd;men jag tror faktiskt att du "smygläser" ändå:HI HI HI HI HI biggrin.gif laugh.gif tongue.gif blink.gif wacko.gif wink.gif
silos
CITAT (Evgeni @ 26-08-2005, 08:44)
CITAT (shiva @ 26-08-2005, 04:26)
Jag tycker det är toppen att Du har en egen tråd med Dina funderingar, så jag till stor del slipper läsa Ditt poänglösa pladder! Skriv gärna Dina menlösa åsikter här, så jag vet hur jag ska slippa läsa vad Du tycker och tänker!
Magnus

Det där var lågt wink.gif

Ett sår på huden läker och försvinner såsmåningom,
Ett sår i själen däremot...... mad.gif


håller med föregående- "Låt bli och läs!

Och du Silo, Fortsätt och skriv, det är skönt att läsa om din
livsglädje smile.gif

Tack för de värmande orden och tack även för alla ni andra wub.gif wub.gif wub.gif

Dagen idag började med att jag var jätte trött när vovvarna väckte mig vid 09:oo; nej förresten var det ju min yngsta dotter som ringde och väckte mig och sa:dags att vakna mamma:du kan sova sen biggrin.gif
Vovvarna blev enormt nöjda när de såg att jag tog på mig kläderna och tillsammans rusade vi nerför trappan;jag är tvungen att hålla hårt i ledstången annars skulle jag nog riktigt flyga i luften efter de ivriga vovvarna och sedan träffa väggen med min vackra face då vi kommit ner laugh.gif

Väl ute hade jag vaknat till och var jublande glad då jag såg en STOR vattenpöl och jag skulle ha hoppat i den min "morgondans" men vovvarna blir så oroliga då jag gör detta så jag lät bli;men jag var tvungen att lukta på en rosa ros som bara väntade på att jag kom och nästan fastnade gjorde jag med näsan på rosenbladen smile.gif
Jag bara älskar rosornas underbara ljuvliga doft och det roliga är att idag känner jag mig som en härlig doftande ros wub.gif biggrin.gif wub.gif
annama
Du Shiva, jag ser att du skrivit mycket tidigt i morse, vilket dåligt morronhumör du måtte ha..... mad.gif mad.gif mad.gif
Eller är du avundssjuk för att Silos är på gott humör? Man måste ha tillåtelse att vara lite utflippad emellanåt, så länge man inte skadar andra och det tycker inte jag att Silos gör.
Castea
CITAT (shiva @ 26-08-2005, 04:26)
Jag tycker det är toppen att Du har en egen tråd med Dina funderingar, så jag till stor del slipper läsa Ditt poänglösa pladder! Skriv gärna Dina menlösa åsikter här, så jag vet hur jag ska slippa läsa vad Du tycker och tänker!
Magnus

Jag tycker det är mera poänglöst och menlöst att vara så här elak.

Vad får man uttrycka då, som har klass, värde, poäng och meningsfullhet enligt dig, Shiva? Är det inte så att saker har olika meningsfullhet hos olika människor? Luktar diktaturtänk om ditt svar.
Reserv
CITAT (shiva @ 26-08-2005, 04:26)
Jag tycker det är toppen att Du har en egen tråd med Dina funderingar, så jag till stor del slipper läsa Ditt poänglösa pladder! Skriv gärna Dina menlösa åsikter här, så jag vet hur jag ska slippa läsa vad Du tycker och tänker!
Magnus

Aja baja Shiva, har du glömt att du inte ska skriva så dags på dygnet? rolleyes.gif Om du störs av Solis inlägg så är du juh uppenbarligen inne och läser dom, det gör jag också, men eftersom jag inte anser att jag har nåt att tillföra hennes trådar (ursäkta Solis wub.gif ) så låter jag bli att skriva nåt alls.
silos
CITAT (Reserv @ 26-08-2005, 15:43)
CITAT (shiva @ 26-08-2005, 04:26)
Jag tycker det är toppen att Du har en egen tråd med Dina funderingar, så jag till stor del slipper läsa Ditt poänglösa pladder! Skriv gärna Dina menlösa åsikter här, så jag vet hur jag ska slippa läsa vad Du tycker och tänker!
Magnus

Aja baja Shiva, har du glömt att du inte ska skriva så dags på dygnet? rolleyes.gif Om du störs av Solis inlägg så är du juh uppenbarligen inne och läser dom, det gör jag också, men eftersom jag inte anser att jag har nåt att tillföra hennes trådar (ursäkta Solis wub.gif ) så låter jag bli att skriva nåt alls.

UHUUUUUU,jag som verkligen har saknat dig gullereserv smile.gif
Kalinsi
CITAT (Felix matte @ 25-08-2005, 20:44)
Hej Kylliki... jag såg dig nyss på SVT1 biggrin.gif

Nu blir jag jättenyfiken,
vadå har Silos varit med i SVT1?
Vad var det i för program?
Reserv
Jag tror att det var nåt program som hette "Solens mat", kan det va´det ni menar? unsure.gif
*Felix matte*
Programmet hette Älskade dumburk... kommer i repris 28/8 och 30/8.
Det var en kort snutt där en kvinna vid namn Kylliki var med... tyckte att hon liknade din mamma men är inte 100 säker. smile.gif
*Felix matte*
Har funderat en del på hur olika toleransen är vad gäller medlemmars skriverier här på forum... Ingen har klagat på att det startades en "Tramstråd"... missförstå mig inte... jag har fått mig många glada skratt då jag läst inläggen där och har absolut inget emot den. wub.gif
men när Solis startar egen tråd så får hon ett påhopp som inte alls är trevligt... och inte alls många bryr sig om att göra sin stämma hörd och tala om att ordet faktiskt är fritt. sad.gif
På något vis så känns det som att det anses som OK att hoppa på en men inte annan. sad.gif unsure.gif
shiva
CITAT (Felix matte @ 26-08-2005, 23:10)
Har funderat en del på hur olika toleransen är vad gäller  medlemmars skriverier här på forum... Ingen har klagat på att det startades en "Tramstråd"... missförstå mig inte... jag har fått mig många glada skratt då jag läst inläggen där och har absolut inget emot den. wub.gif
men när Solis startar egen tråd så får hon ett påhopp som inte alls är trevligt... och inte alls många bryr sig om att göra sin stämma hörd och tala om att ordet faktiskt är fritt. sad.gif
På något vis så känns det som att det anses som OK att hoppa på en men inte annan.  :(  :unsure:

Jag antar att det är bla. mej Du menar. Trams tråden var ju liksom "allmän" och svårt att "hoppa på" någon särskild, medans det jag skrev var riktat mot solis. Jag var nog lite hård och vill be solis om ursäkt, jag har inget i den här tråden att göra och borde fattat bättre och hållit mig härifrån för allas bästa.

Vill bara återgå till frågan; det hoppas en del även på mej och mina kommentarer, men det har jag förtjänat, och jag har inget emot det! Jag står för mina kontroversiella åsikter, och har inga problem med motåsikter. Har hotats i privata mail, men det tar jag ganska lätt. Men Du har rätt i det Du säger, alla tolkas inte lika, jag vet faktiskt inte vad det beror på.

Ha en trevlig helg smile.gif
Magnus

Jag har kollat en sak: solis, silos och groowymama, har tillsammans skrivit -1056 st. inlägg i kategorin "småprat".
*Felix matte*
Så tråkigt med hotmail sad.gif Sjysst av dig att be om ursäkt. smile.gif

Ha en riktigt trevlig helg du också. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon