Monica M zon 4
Grattis till er båda två! smile.gif
stennie
Grattis på födelsedagen!!!
Helen i Piteå Zon 5
GRATTIS! GRATTIS! rolleyes.gif / Helen
Reserv
Grattis Odlas kalenderflicka-magdis, och även Mimmi! wub.gif
pejori
grattis, grattis laugh.gif
vi hoppas på fina kalenderbilder från festen biggrin.gif biggrin.gif
jessica zon6
Jättestort grattis till er båda wub.gif

/Jessica
titti49zon6
Grattis till er båda
ha en riktigt bra födelsedag
kristerh
Stort Grattis wub.gif
krister
annama
Varmt grattis till er, hoppas ni får en trevlig födelsedag med massor av presenter. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Fialotta


Grattis på er dag wub.gif
Betty
Stort grattis på födelsedagen Magdis och Mimmi! smile.gif
Biggan_
Grattis på er båda! Ha en trevlig födelsedag! rolleyes.gif biggrin.gif
yenny
Grattis! Ni båda... hoppas dagen är underbar smile.gif
farbror B

Ja precis!
[SIZE=14] HURRA!

HURRA!


HURRA!

HURRA!
farbror B
CITAT (farbror B @ 24-08-2005, 19:12)

Ja precis!





                             HURRA!


HURRA!


                                 HURRA!

                                            HURRA!

provar igen
Magdis
Tack ska ni ha sötnosar! Dagen har varit riktigt trevlig. Jag blev uppvaktad imorse med sång och presenter. Jag fick målardukar och oljefärger så nu vet jag vad som förväntas av mig! Någon fest vet jag inte om jag tänker ha för att jag fyller 32 men jag kan ju alltid ta några kalenderbilder iallafall! Som ni vet behöver jag ju inte vara på fest för att vara halvtokig! laugh.gif
farbror B
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 24-08-2005, 19:22)
Tack ska ni ha sötnosar! Dagen har varit riktigt trevlig. Jag blev uppvaktad imorse med sång och presenter. Jag fick målardukar och oljefärger så nu vet jag vad som förväntas av mig! Någon fest vet jag inte om jag tänker ha för att jag fyller 32 men jag kan ju alltid ta några kalenderbilder iallafall! Som ni vet behöver jag ju inte vara på fest för att vara halvtokig! laugh.gif

Vad bjuder du på till kalendern då? laugh.gif
Magdis
CITAT (farbror B @ 24-08-2005, 19:39)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 24-08-2005, 19:22)
Tack ska ni ha sötnosar! Dagen har varit riktigt trevlig. Jag blev uppvaktad imorse med sång och presenter. Jag fick målardukar och oljefärger så nu vet jag vad som förväntas av mig! Någon fest vet jag inte om jag tänker ha för att jag fyller 32 men jag kan ju alltid ta några kalenderbilder iallafall! Som ni vet behöver jag ju inte vara på fest för att vara halvtokig!  :lol:

Vad bjuder du på till kalendern då? laugh.gif

Tja...jag har nästan slut på idéer. Har du några förslag kanske? Kanske skulle slå ihop oljemålning och fotografi....eller har ni sett det förut? wink.gif tongue.gif
Inga från Närke


till er båda från mig också
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon