Gillan
på hela dagen och som med jämna mellanrum upp-
täcker att ni inte hört ett dugg av vad de säger? Eller
att ni hör slutet av nåt inlägg och inser att det där var nog
intressant, -; undrar vad det egentligen handlade om? biggrin.gif biggrin.gif
Anma
Jajamensan, hör aldrig vad de säger, så nu har jag slutat att lyssna på radio, förutom i bilen. rolleyes.gif
Biggan_
Här står radion oftast på hela dagen, men det är mest för musikens skull smile.gif
renate
Jag har inte radion på men tv på förmiddagen.Radion får vara tyst den är bara på lördagförmiddag.Vi hade radio på hela dagen på jobbet,det räckte för min del.
Tv'n titta jag inte heller på,,den fungera som ljudkälla utan att jag lyssnar.
Anki på Öland
CITAT (renate @ 25-08-2005, 11:19)
Jag har inte radion på men tv på förmiddagen.Radion får vara tyst den är bara på lördagförmiddag.Vi hade radio på hela dagen på jobbet,det räckte för min del.
Tv'n titta jag inte heller på,,den fungera som ljudkälla utan att jag lyssnar.

Samma här - TVn står och pratar för sig själv från tidig morgon till sena natten, men inte 17 tittar jag på ett helt program från början till slut inte - med undantag för nyheterna på 4an endera kl. 19 eller 22.
Anki
silos
Har aldrig radion på men ofta TV.
netaave
Jag vill ha absolut tyst när jag är hemma ensam, men så fort maken kommer innanför dörren åker radion på.
Fialotta
Jag har musik på datorn på när jag är hemma...sen tittar jag på nyheter på tv smile.gif
Pirum
Har på lokalradion, oftast sport, när jag kör bil. Annars lyssnar jag rätt sällan på radion numera.

Ett stort problem är att på "bästa sändningstid" här i västsverige så sänds det några konstiga program på utrikiska, istället för sport, det är jag rätt sur på smile.gif

(fram för digital-radio, så att särinträssen --däribland sport-- kan få egna kanaler)
Hannele
Tja, vi har jämt live musik hemma;
just nu är det sonen som tagit hem tre klarinetter för provspelning. wink.gif
Trumpetisten är tyst, men snart börjar saxofonisten.


Tenor-, bariton-, sopratino-, alt-, sopran- bas- kontrabas-saxofon.
pejori
CITAT (Anki på Öland @ 25-08-2005, 13:04)
CITAT (renate @ 25-08-2005, 11:19)
Jag har inte radion på men tv på förmiddagen.Radion får vara tyst den är bara på lördagförmiddag.Vi hade radio på hela dagen på jobbet,det räckte för min del.
Tv'n titta jag inte heller på,,den fungera som ljudkälla utan att jag lyssnar.

Samma här - TVn står och pratar för sig själv från tidig morgon till sena natten, men inte 17 tittar jag på ett helt program från början till slut inte - med undantag för nyheterna på 4an endera kl. 19 eller 22.
Anki

här med biggrin.gif biggrin.gif
TV är röster från världen och står på dygnets vakna timmar wub.gif wub.gif
den är ljudligt sällskap, som jag sällan tittar på smile.gif
*Molly*
Jag lyssnar väldigt mycket på radion, tycker det finns många intressanta program. wub.gif
Björken
Jag har också radion på alltid hemma, i bilen och tidig morgon i MP3-spelare på jobbet. Lyssna aktivt gör jag bara på nätterna när jag kör tidningar då är den ett stort sällskap och nattpratarna är goa att lyssna på, de flesta i varje fall.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon