Full version: Nytt vapen
Biggan_
Nytt vapen
Vad tror ni om det här unsure.gif
Då gäller det att komma ihåg om fällan är på plats eller inte, när man skall ha en herdestund med maken, sambon eller älskaren ohmy.gif blink.gif wink.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Lady Hamilton
På samma tema
Kathy
CITAT (Birgitta P @ 01-09-2005, 13:06)
Nytt vapen
Vad tror ni om det här unsure.gif
Då gäller det att komma ihåg om fällan är på plats eller inte, när man skall ha en herdestund med maken, sambon eller älskaren ohmy.gif blink.gif wink.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Det finns en tråd om ämnet här.
Biggan_
Sorry! sad.gif
Har varit sjuk några dar, så jag har inte hängt med här riktigt unsure.gif
Rossi
Förkyld kanske? Det är jag så jag är hemma från jobbet idag. Halsen känns som ett rivjärn och jag har riktigt sexig röst ..... och bara sväljer och harklar mig hela tiden.
Biggan_
CITAT (Rossi @ 01-09-2005, 13:18)
Förkyld kanske? Det är jag så jag är hemma från jobbet idag. Halsen känns som ett rivjärn och jag har riktigt sexig röst ..... och bara sväljer och harklar mig hela tiden.

Precis så har det varit några dar nu, och hosta, frossa och ont i hela stativet. Till råga på allt så la frysboxen av, så det var till att köra innehållet hem till dotterns box, och beställa ny frysbox. Tack och lov kom den beställda boxen dagen efter, så det gick ju rätt smidigt. Men som sagt, skall det jävlas, så är det alltid när det är minst läge för det.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon