Full version: Ingen rubrik
ordenarie
Vem är det som har 46 i skor storlek och som jobbar som IT tekniker i kommunen och har en sambo som var skribent här under namnet Copycat.

Det är med största sannolikhet ett forums troll.

Dom som har svaret kan skriva det här på forumet.Men jag har inga priser så det är ingen tävling.


Vad vill jag komma med det här? Jo det finns flera troll på det här forumet och det är tråkigt att folk inte kan se det utan att folk blir förbannade på varandra och slutar.

Ha en trevlig helg// ordenarie
Fialotta
CITAT (ordenarie @ 02-09-2005, 07:49)
Vem är det som har 46 i skor storlek och som jobbar som IT tekniker i kommunen och har en sambo som var skribent här under namnet Copycat.

Det är med största sannolikhet ett forums troll.

Dom som har svaret kan skriva det här på forumet.Men jag har inga priser så det är ingen tävling.


Vad vill jag komma med det här? Jo det finns flera troll på det här forumet och det är tråkigt att folk inte kan se det utan att folk blir förbannade på varandra och slutar.

Ha en trevlig helg// ordenarie

Que ohmy.gif
Och du själv...vem är du????? wink.gif
ordenarie
maudan Jag är ny skribent på forumet men jag har läst länge på forumet.

Och jag tycker mej se att det finns grupperingar som går ut på att störa forumet.

//ORDENARIE
Fialotta
CITAT (ordenarie @ 02-09-2005, 07:59)
maudan Jag är ny skribent på forumet men jag har läst länge på forumet.

Och jag tycker mej se att det finns grupperingar som går ut på att störa forumet.

//ORDENARIE

Okey...du är välkommen såklart...men...vet inte om jag hade som du börjat med att skriva om dom andra...ingen som vet egentligen hur saker ligger till och jag har varit här länge och delar nog inte din teori där och inget jag tycker man ska forska i heller...en härlig stämmning har vi och det är roligast eller hur?

Välkommen i gänget smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon